سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی، شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی و شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات توان‌بخشی فعال هستند حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین رخداد‌های حوزه سلامت محسوب می‌شود تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی، داندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی گرد هم می‌آیند و کالا‌های جدید عرصه پزشکی را به نمایش می‌گذارند.

اسکندری ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای توانمندی‌های تولیدات داخلی، آشنایی سرمایه‌گذاران با بخش تولید، صادرات و واردات لوازم و تجهیزات پزشکی، معرفی ظرفیت‌های کشور در بخش درمان و پزشکی است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه این فرصت را ایجاد می‌کند که فعالان حوزه تجهیزات مرتبط با سلامت بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برقرار کنند و همچنین سبب تعامل بین شرکت‌های فعال در این حوزه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی شیراز که ۱۴ تا ۱۷ مهرماه سال گذشته برگزار شد ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۴۶۰ غرفه محصولات خود را عرضه کردند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی" و سیزدهمین نمایشگاه "تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی" ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار