هنرمند نوجوان تربت جام مهدیس ابراهیمیان بعنوان مهمترین برگزیده جشنواره موسیقی مقامی کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این هنرمنده پنجه نواز ۱۱ ساله تربت جام که به مسابقات کشوری دعوت شده بود موفق شد رتبه برتر جشنواره رابه خود اختصاص دهد.


وی که فقط سه سال است به رشته تکنوازی دوتار روی آورده است باهنرنمایی دراین جشنواره مورد توجه بزرگان موسیقی مقامی نواحی شرق وجنوب شرقی ایران قرارگرفت.

مهدیس ابراهیمیان با وجود اینکه ۱۱ سال بیشترندارد توانست جواز حضور در رده سنی رابا ارئه نمونه کارخود بدست آورد ودر گروه الف. این دوره ازمسابقات کشوری شرکت کند.

این هنرمنده همچنان موفق شد در در رده سنی بالاتر ازخود نیز مقام برتر جشنواره موسیقی مقامی کشور درشرق و جنوب شرقی خراسان را کسب نماید.

وی پیشرفت خودرا در تکنوازی دوتار مدیون زحمات والدین وتلاش‌های استادش پیمان غمخواراحمدی می‌داند که وقت زیادی را برای آموزش صرف کرده است.

داور جشنواره موسیقی مقامی کشور با اشاره به موفقیت این هنرمند نوجوان تربت جامی گفت: هنرمند تربت جامی مهدیس ابراهیمیان توان شرکت را در گروه سوم مسابقات داشت و رتبه خوبی هم کسب کرد، ولی به دلیل شرایط سنی این گروه از مسابقات نتوانست دراین قسمت از مسابقات شرکت کند.


انتهای پیام//ز_ج
 

برگزیده جشنواره موسیقی مقامی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار