رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در جاده ‌های مواصلاتی شهرها و روستاهای این استان 64 نفر مصدوم بر جا گذاشت.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد 64 مصدوم بر جا گذاشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جلال پوران فرد  گفت: وقوع 44 فقره تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد منجر به مصدوم شدن این تعداد از همشهریان شده است.
وی عنوان کرد: در مجموع هفت مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا و 61 مصدوم در بیمارستان‌های استان بستری شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مجموع در این مدت به 35 مصدوم در شهر و 33 مصدوم در جاده‌ها توسط فوریت‌های پزشکی خدمات ارائه شده است.
وی ابراز داشت: همچنین در حادثه ای دیگر هشت نفر با گاز منواکسید کربن در شهر های یاسوج (هفت) نفر و دهدشت (یک) نفر مسموم شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند و پنج نفر دیگر برای مراقبتهای پزشکی بیشتر به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.
پوران فرد گفت: همچنین امروز دومین زایمان موفق طی 24ساعت گذشته در آمبولانس اورژانس یاسوج انجام شد.

 انتهای پیام/غ

مسمویت هشت نفر با گاز منواکسید کربن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.