استاندار سمنان گفت : برای اولین بار در کشور مرام‌نامه خیرین مدرسه‌ ساز در این استان تدوین و طراحی‌ می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در دیدار با رئیس شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور گفت : سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش روزنه امید را در دل فرهنگیان ایجاد کرده است و این مهم می‌تواند در رفع مشکلات این قشر کمک شایانی کند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور مرام‌نامه خیرین مدرسه‌ساز در استان سمنان تدوین و طراحی‌شده است افزود: این طرح برای حفظ ثمره‌ همت خیران و سرمایه آنان در استان سمنان اجرا می‌شود.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه سند تحول بنیادین یک نسخه‌ شفابخش برای آموزش‌وپرورش به شمار می‌رود تأکید کرد: قبل از اینکه یک فرد در جامعه مسئولیت و تخصص داشته باشد باید یک شهروند خوب برای جامعه باشد.

 

 خباز با بیان اینکه سال گذشته برای تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش بالغ‌بر 4 میلیارد تومان اعتبار دولتی بوده است اذعان کرد: بالغ‌بر 16 میلیارد تومان از سوی خیران استان سمنان برای تکمیل این پروژه‌ها پرداخت‌شده است.

 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خیران مدرسه‌ساز تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش بدون کمک خیران تکمیل نمی‌شود و این مسئله نیازمند جذب تعداد بیشتری از افراد خیر در استان سمنان است.

 

استاندار سمنان گفت: ساخت مدارس یک کار ماندگار و خیرخواهانه است و تا مادامی‌که کودکان و نوجوانان در این مدارس تحصیل می‌کنند پاداش این حرکت خیرخواهانه برای خیران ثبت می‌شود.


انتهای پیام / ه

 

دیدار استاندار سمنان با رئیس شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار