اعلام محدودیت ترافیکی هنگام عزاداری محرم در اهواز

محدودیت ترافیکی نقاط و خیابان‌هایی که در شب‌های دهه نخست ماه محرم در اهواز به عزاداری می پردازند اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ قاسم قدرتی، رئیس پلیس راهور خوزستان در خصوص خیابان‌ها و نقاطی که در ایام محرم توسط دسته‌های عزاداری مسدود می‌شوند، بیان داشت: براساس روال همه ساله برخی نقاط سطح شهر اهواز با رعایت نکات ایمنی برای عزاداری ماه محرم اشغال و مسدود می‌شوند.

وی اذعان کرد: برای امسال تقاطع نادری و شریعتی، نبش خیابان ادهم به سمت تقاطع پاداد و همچنین خیابان امام جعفر صادق(ع) در چهارراه زند در شب‌های دهه اول ماه محرم برای مدت کوتاهی برای عزاداری امام حسین(ع) مسدود هستند.

سرهنگ قدرتی اظهار داشت: همچنین به منظور حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های 4 شرقی و 15 غربی کیانپارس و همچنین خیابان حجت و کمیل زیتون کارمندی محدودیت داریم. یعنی احتمال دارد که در این خیابان‌ها با محدودیت تردد خودروها برای دقایقی مواجه شویم.

رئیس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: به جز نقاط گفته شده، هیچ جای دیگری در سطح شهر اجازه ندارد برای عزاداری ماه محرم خیابان‌ها را مسدود کند. ما در سایر نقاطی که تکایا، حسینه‌ها و مساجد و هیأت‌های مذهبی، مراسم عزاداری اباعبدالله را در خیابان‌ها برگزار می‌کنند، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار آن ها به کنترل تردد خودروها می‌پردازد اما این نقاط مسدود نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

محدودیت ترافیکی عزاداری محرم در اهواز اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.