مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت:پیکر شهید حججی در اصفهان تشییع نخواهد شد و تنها مراسم گرامیداشت و استقبال از این شهید گرانقدر فردا در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش وکیلی  پیرامون ویژه برنامه‌های تشییع پیکر شهید محسن حججی در اصفهان اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر شهید حججی فردا ساعت 16:30 در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم تشییع شهید در نجف آباد برگزار می‌شود، افزود: پیکر شهید حججی در اصفهان تشییع نخواهد شد و تنها مراسم گرامیداشت و استقبال از این شهید گرانقدر فردا در اصفهان برگزار خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: در  این مراسم سخنرانی و مداحی برای گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی برنامه ریزی شده است اما تاکنون سخنران مراسم به طور قطع مشخص نیست. 

وی ادامه داد: پیکر شهید حججی مستقیماً از فرودگاه اصفهان به میدان امام(ره) منتقل شده و سپس مراسم استقبال از این شهید گرانقدر از بعد از ظهر تا نماز مغرب و عشاء به طول خواهد انجامید و بعد آن پیکر به نجف آباد انتقال می‌یابد.

وکیلی با اشاره به فضاسازی میدان امام(ره) خاطرنشان کرد: میدان امام(ره) برای مراسم استقبال از فضاسازی ویژه‌ای خواهد داشت که برنامه‌های آن در دست اجراست.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم استقبال از شهید حججی فردا عصر در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.