افتتاح 94 خانه محرومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان

در پنجمین روز هفته دفاع مقدس 94 خانه محرومان در گیلان به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ ناصر پورکریمی فرمانده سپاه لاهیجان گفت : در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس 48 خانه محرومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود : برای ساخت این خانه ها در مجموع 9 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شد.

سرهنگ جاوید فلاح فرمانده سپاه رودبار هم از افتتاح 29 طرح عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رودبار خبر داد و افزود: 20 خانه محرومان هر کدام با زیربنای 50 متر مربع ، 8 پایگاه مقاومت بسیج و یک واحد پرورش دام با اشتغالزایی 4 نفر در مجموع با 10 میلیارد  ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

همچنین فردین میرزاپور فرمانده سپاه فومن گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 11 خانه هر کدام با زیربنای 50 متر مربع به مددجویان کمیته امداد شهرستان فومن واگذار شد.

وی با بیان اینکه این خانه ها با همکاری سپاه ، کمیته امداد  و خیران ساخته شد افزود : در مجموع برای ساخت 11 خانه محرومان در این شهرستان 3 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شد.

میرزاپور تصریح کرد : برای ساخت هر خانه 300 میلیون ریال هزینه شد که 200 میلیون ریال آن از محل هدیه رهبری و بقیه از کمک های کمک خیران تامین شد.

سرهنگ محمد رضا فیضی نیا فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت هم از بهره برداری 4 خانه محرومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد و افزود: برای ساخت این خانه ها که هر کدام 50 مترمربع زیر بنا دارد در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد.

سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه ماسال هم گفت : 2 خانه محرومان امروز در ماسال واگذار شد.

وی تصریح کرد: هرکدام از این خانه ها 50 متر مربع زیر بنا دارد و در مجموع با 500 میلیون ریال هزینه ساخته شد.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری 94 خانه محرومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.