فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) تهران بزرگ گفت: تنها راه خلاصی و نجات ما از شر دشمنان، ناامیدی آن‌ها در نفوذ به کشور است.

تنها راه رهایی از شر دشمن، ناامیدی آن‌ها در نفوذ به کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) تهران بزرگ در همایش اقتدار حسینی که با حضور گردان های بسیج، اعضای شورای شهر و شهردار تهران امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ببینند آیا جوانان و مردم ایران هنوز راه امام(ره) و انقلابی گری را طی می‌کنند یا خیر و هر بار متوجه می‌شوند که مردم با هر نوع بینش و عقیده‌ای از ناموس و خاک کشور خود دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس جوانان و مردم عمل انقلابی انجام دادند و دست دشمن را از کشور کوتاه کردند و امروز نیز دشمن سعی دارد تا این انقلابی گری را از مردم بگیرد،اما مردم این اجازه را به آن ها نمی‌دهند.

سردار یزدی تصریح کرد: افرادی مثل حججی ها برای دین و کشور خود دفاع می کنند و شهید می شوندT زیرا تفکر فرزندان ما، تفکر اسلام ناب محمدی است.

 فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) عنوان کرد: فرزندان، جوانان و مسئولان اگر انقلابی فکر کنند، در زمینه توسعه فرهنگ اسلام و انقلاب به تتیجه می رسیم، زیرا دشمن تردید دارد که مردم ایران هنوز انقلابی هستند یا خیر.

وی تاکید کرد: اگر دشمن از ما ناامید نشود، هر روز یک حادثه و مصیبت داریم و باید کاری کنیم که از ما ناامید شود و به حال خودمان رها کند.

سردار یزدی خطر نشان کرد: امروز بسیجیان موظفند پای انقلابی بودن خود بایستند تا دشمن از نفوذ در کشور ناامید شود، همچنین مردم، مسئولان و بسیجیان باید با هم متحد شوند و جز پیمودن راه اسلام، راهی ندارند و باید گوش به فرمان و مطیع رهبر باشیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) اضافه کرد: باید کشوری بسازیم که در آن افراد برای آبادانی کشور آماده شوند و دانشمندان به راحتی فعالیت کنند،اما در راه آبادانی کشور و انجام وظایف انقلابی گری بسیاری از افراد با آن که نسبت به تکلیف خود آشنا هستند، اما نمی توانند به آن عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: عده ای دیگر می دانند تفکر انقلابی چیست،اما هنگامی که می خواهند به آن عمل کنند، پاهای شان سست می شود و در مقابل عده ای نیز به وظیفه انقلابی گری خود عمل می کنند،اما در این راه از دست می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار