معاون وزیر خارجه کویت تاکید کرد میانجیگری این کشور برای حل بحران منطقه خلیج فارس شکست نخورده است و کویت همچنان برای حل آن تلاش خواهد کرد.

کویت: میانجیگری کویت برای حل بحران منطقه شکست نخورده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خالد الجارالله، معاون وزیر امور خارجه کویت، اعلام کرد کشورش در حل بحران منطقه خلیج فارس شکست نخورده است و از نقش خود برای حل این بحران عقب‌نشینی نخواهد کرد.

او روز دوشنبه حاشیه مراسمی در سفارت عربستان در کویت به مناسبت هشتاد و هفتمین سالگرد روز ملی عربستان، به خبرنگاران گفت: کویت به تلاش‌های خود برای پایان دادن به اختلاف‌ها میان اعضای شورای همکاری خلیج (فارس) و حل بحران منطقه خلیج فارس همچنان ادامه خواهد داد.

معاون وزیر امور خارجه کویت افزود: «ما امید خود را از دست ندادیم همچنان به دستیابی به توافقی که به تقویت انسجام، وحدت و ثبات موقعیت شورای همکاری منجر شود، خوشبین هستیم».

الجارالله گفت: ما اعتماد زیادی به برادران خود در شورای همکاری خلیج (فارس) و نیز مصر برای عبور از این اختلاف داریم و اینکه صفحه جدیدی در روابط این کشور‌ها گشوده شود، داریم تا بتوانند تلاش‌های خود را برای مقابله با چالش‌های زیادی که در منطقه وجود دارد، متمرکز کنند.

او تاکید کرد میانجیگری کویت برای حل بحران منطقه خلیج فارس شکست نخورده است و تلاش‌ها و اقداماتی هم از جانب آمریکا صورت می‌گیرد که امیدواریم این بحران هر چه زودتر حل شود.

معاون وزیر خارجه کویت در ادامه رسانه‌ها را در ارتباط با بحران منطقه خلیج فارس به آرامش دعوت کرد و یادآور شد امیدواریم رسانه‌ها نقش متعادل، واقع‌بینانه و صادقانه‌ای درباره این بحران ایفا کنند.

انتهای پیام/

تاکید کویت بر نقش  خود برای حل بحران خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار