امام جمعه یزدگفت: فرماندهان سپاه شناسایی ظرفیت‌های علمی و اجرایی را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به ارتقای این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی قیه دراستان و امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرماندهان سپاه شناسایی ظرفیت‌های علمی و اجرایی را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به ارتقای این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به این‌که حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون انتصاب‌های اخیر استان یزد خوب بودند.

امام جمعه یزد با اشاره به سوابق سردار اکبر فتوحی، افزود: سوابق و تأثیرگذاری سردار فتوحی از جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس آغاز و با افتخار تاکنون ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به سردار جمیری فرمانده جدید سپاه الغدیراستان یزد گفت: استان یزد به دلیل برخورداری از نیروهای مستعد و ولایت‌مدار ظرفیت بالایی در راستای حراست از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد.

آیت الله ناصری  در ادامه با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: نیروهای یزدی با تمام سختی‌ها همیشه برای حضور در عملیات‌ها اعلام آمادگی می‌کردند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که تبعیت از فرمانده یکی از مهمترین ویژگی نیروهای یزدی است، تأکید کرد: اطاعت پذیری و گوش به فرمان بودن از جمله ظرفیت‌های ویژه نیروهای سپاه الغدیر است.

نماینده ولی فقیه دراستان در بخش دیگری از سخنان خود شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های مختلف را یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان و فرماندهان نظام اسلامی دانست و بیان کرد: ظرفیت‌های انسانی باید به وسیله سنجش استعدادها ارتقای علمی و اجرایی پیدا کنند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های انسانی و علمی زیاد در مجموعه سپاه پاسداران، تأکید کرد: فرماندهان سپاه باید بیش از پیش نسبت به شناسایی ظرفیت‌های علمی و اجرایی اقدام کرده و نسبت به ارتقای این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه فرزندان نیروهای سپاه را از دیگر ظرفیت‌های انسانی و علمی کشور دانست و بیان کرد: فرماندهان ارشد سپاه پاسداران باید بیش از پیش برای فرزندان نیروهای سپاه برنامه کرده و زمینه افزایش سطح علمی و اجرایی آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

ضرورت ارتقای علمی و ظرفیت‌های انسانی به وسیله سنجش استعدادها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.