تیم فوتبال کاسپین قزوین در یک دیدار حساس و شش امتیازى و در چارچوب هفته چهارم رقابتهاى لیگ دو به مصاف پرسپولیس مشهد خواهدرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ تیم هاى فوتبال کاسپین قزوین و پرسپولیس مشهد از سرى مسابقات هفته چهارم لیگ دو از ساعت ١٧ روز چهارشنبه ٥ مهرماه در ورزشگاه تختى مشهد مقابل هم صف آرایى خواهندکرد.

این بازى از آن جهت براى کاسپین مهم و شش امتیازى است که در صورت شکست نماینده دیار رضوى ضمن صعود در جدول رده بندى مى تواند پرسپولیس از نوع مشهدى اش را نیر از صدر پایین بکشد.

شاگردان سعید دقیقى در تیم کاسپین که در هفته هاى اخیر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند سخت به دنبال کسب هرسه امتیاز دیدار خارج از خانه خود هستند تا دست پر مشهد را به مقصد قزوین ترک کنند.

البته تیم تازه وارد پرسپولیس مشهد هم تیم دست و پا بسته اى نیست و در سه هفته نخست رقابت‌ها جزو بالانشین هاى جدول رده بندى گروه دوم لیگ دو بوده است.

در هرصورت دوئل قرمز و آبى هاى لیگ دو مى تواند سرشار از حساسیت و هیجان باشد.

کاسپین تاکنون با کسب چهار امتیاز از سه بازى در رده ششم جدول گروه خود ایستاده است.

آخرین تمرین این تیم قبل از رویارویى با پرسپولیس مشهد ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه سردارآزادگان برگزارشد و کاروان کاسپین با ١٨ بازیکن در مشهد حضور مى یابد.

انتهای پیام/

تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف پرسپولیس مشهد می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.