اعضای یک باند سرقت ادوات کشاورزی با ۵ فقره سرقت در شهرستان نکا دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در ادامه این عملیات ماموران موفق با شناسایی ۲ نفر از همدستان متهم آنان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نصیری افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع این شهرستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: با توجه به پایان فصل کشت کشاورزان عزیز حتما نسبت به خروج تجهیزات کشاورزی از مزارع خود اقدام و در صورت نیاز، فضائی مناسب برای نگهداری از آن تعبیه کنند.

وی از مردم خواست: در صورت مواجهه با افراد ناشناسی که در محل و یا مزارع آنان پرسه می‌زنند مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار