امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب از بین رفتن بستر رشد و توسعه افکار انحرافی و ماندگاری ارزش ها و خوبی ها می شود.

امر به معروف موجب بیمه شدن اسلام در مقابل افکار انحرافی می شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالصمد کریم زایی  با تاکید بر اهمیت جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه اسلام اظهار داشت: اجرای این فریضه الهی با استفاده از شیوه های درست و همه جانبه و فراگیر امکان پذیر است.

وی افزود: بدون شک اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر مانع از به وجود آمدن زمینه ای برای ضربه زدن دشمن به باورهای حاکم و منحرف کردن افکار اقشار مختلف مردم می شود.

وی ادامه داد: بی اعتنایی و بی تفاوتی نسبت به این فریضه الهی به طور قطع موجب ایجاد بستر سلطه اشرار و افراد ناشایست بر سرنوشت مردم خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر 2 فریضه اصلی و الهی هستند که باید مبنا و سرلوحه تمام امور قرار گیرند.

مولوی کریم زایی اظهارداشت: بی توجهی و کمتر پرداختن به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در به خطر افتادن منافع دین مبین اسلام داد.

وی با تاکید بر اینکه همه در قبال اجرای این فریضه الهی مسئول هستند، بیان کرد: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به شهادت رسید و مسلمانان باید ادامه دهنده راه این امام بزرگوار باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار