فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جریان ضدانقلاب در حال ارائه یک تصویر آنارشیک از فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس اخلاقی، مسئول سابق بسیج دانشجویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته باعث شد که هرگز از هیچ قدرت استکباری و ظالمی هراسی به دل خود راه ندهند.

وی بیان کرد: تمامی کشورهای دنیا و در راس آنها آمریکا به قدرت ایران اعتراف کرده و این برای ما چالش برانگیز است، چرا که نمی توانند قدرت فکر و جنبش ما را متوقف کنند و با تمام راهها و هجمه ها علیه ایران اقدام و هجمه اندازی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: از جمله هجمه های ذکر شده، هجمه بر خاورمیانه، هجمه تکفیری و مقابله با مسلمان شدن مردم جهان است.

ریحانی تاکید و یادآوری کرد: دشمنان اسلام و ایران با نشان دادن رفتارهای نادرست که از فرامین اسلامی نیست(قمه زنی، سربریدن توسط داعش و...) در پی ضربه زدن به اسلام هستند که به حمد خداوند دشمن با تمام قوای خود وارد شده بود به اهداف پلید خویش دست نیافت.

وی افزود: جوانان انقلابی افسران جنگ نرم هستند چرا که افسر در میدان نبرد جلودار و اختیار دار است و اگر ارتباط افسر با مقام بالاتر قطع شود یا آن مقام کفایت لازم را نداشت اختیار به عمل انقلابی دارد.

 ریحانی گفت: رهبر انقلاب فرمودند که اگر مرکز فرماندهی دچار اختلال شد سربازان باید آتش به اختیار باشند یعنی هرکس باید وظیفه خود را تشخیص داده و به آن عمل کند.

انتهای پیام/ز

جوانان انقلابی افسران جنگ نرم هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.