رضایی گفت:توزیع کتب درسی در ۱۱۰ کتاب‌فروشی استان قم ادامه دارد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛غلامرضا رضایی ، رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم،گفت:با اشاره به نحوه توزیع کتاب‌های درسی در سال تحصیلی 96-97 ، توزیع کتاب‌های درسی مقطع راهنمایی و متوسطه از 20 شهریورماه، در بیش از 110 کتاب‌فروشی سطح شهر آغاز شده و تا زمانی که متقاضی داشته باشد، ادامه دارد، در همین رابطه در جلساتی تمامی مراکز توزیع در استان نسبت به فروش کتاب‌ها با قیمت مصوب توجیه شده‌اند و تمامی دستگاه‌های مرتبط نظارت و هماهنگی خوبی را نسبت به نحوه توزیع و فروش کتاب‌های درسی داشته‌اند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم گفت: توزیع کتاب‌های درسی مقطع راهنمایی و متوسطه تا زمانی که متقاضی داشته باشد در بیش از ۱۱۰ کتاب‌فروشی سطح شهر توزیع می‌شود.

به‌گفته رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قم، کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از سال اول تا ششم ابتدایی، همچنین مقطع چهارم دبیرستان، از انبار مرکزی کتاب اداره کل آموزش و پرورش استان قم به نماینده‌های هر چهار ناحیه توزیع‌شده، تا هنگام بازگشایی مدارس بین دانش آموزان توزیع شود.

وی تصریح کرد:با اشاره به تعداد دوره و کتاب‌های درسی در مقطع ابتدایی ، نحوه توزیع کتب درسی، تنها در مقطع ابتدایی 41 دوره کتاب، شامل حدود 136 هزار جلد کتاب، با هزینه‌ای بالغ‌بر حدود دو میلیارد تومان خریداری و به مدارس نواحی و مناطق توزیع‌شده، که با بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

رضایی به تفاوت نحوه توزیع کتاب در سال تحصیلی جدید با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید تمام کتاب‌ها به‌صورت یکجا توزیع‌شده و کسری کتاب نداریم و توزیع کتاب‌ها منظم‌تر و حضور اداره کل آموزش و پرورش بر نظارت‌ها قوی‌تر است.

وی عنوان کرد:با بیان این‌که قیمت‌های مصوب پشت جلد کتاب و در تمام مراکز پخش نوشته‌شده، از والدین و دانش آموزان می‌خواهیم که با توجه به قیمت‌های درج‌شده پشت جلد کتاب‌ها، هرگونه تخلف، انتقاد و پیشنهاد را با تلفن‌های بازرسی و دفتر تعاونی ناشران که در تمام مراکز نصب‌شده اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

توزیع کتب درسی در ۱۱۰ کتاب‌فروشی استان قم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۰۷:۱۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
چرا با اینکه کتاب های درسی در 110کتابفروشی توزیع شده است .کتابی برای ما پیدا نمی شود.
آخرین اخبار