محمدی گفت: از سال 83، از 1250 سازمان در همایش ملی تعالی سازمانی تقدیر شده که این امر به نوعی مشوق شرکت ها در ارائه خدمات بهتر است.

همایش ملی تعالی سازمانی مشوق تسریع رشد شرکت های داخلی استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیرت صنعتی در حاشیه نشست خبری پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: اهدای جایزه به شرکت کنندگان در این همایش این حس را القا می کند که به فعالیت های آنها ارزش گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: از سال 83 تا به امروز 1250 سازمان از سازمان مدیریت صنعتی تندیس گرفته و تقدیر شده اند.

محمدی با بیان این موضوع که تا به حال فقط یک بنگاه صنعتی توانسته تندیس زرین را از آن خود کند، بیان کرد: بقیه بنگاه های شرکت کننده در این همایش در بهترین نمره کسب شده توانسته اند تندیس بلورین و نقره ای را بدست آورند.

وی  تاکید کرد: جنبه درون زایی در اقتصاد مقاومتی به معنای این است که آنچنان توانمندی و قابلیت خود را افزایش دهیم که بتوانیم با کیفیت مطلوب نیاز جامعه را تأمین کرده و به اشتغالزایی پایدار برسیم و بدون شک سازمان متعالی سازمانی است که از فرصت ها به نحو مطلوب بهره برداری کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اضافه کرد: در بخش برون زایی اقتصاد مقاومتی به توانمندی و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی توجه شده و سازمانی از این حیث متعالی خواهد بود که خروجی بهره وری بالاتری داشته باشد.

محمدی تاکید کرد: در سالهای گذشته 68 درصد بنگاه های بزرگ، 22 درصد بنگاه های متوسط و 11درصد بنگاه های کوچک در این رقابت شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: از بین این بنگاه ها 68درصدغیر دولتی و 32 درصد دولتی بوده اند و این نشان می دهد که شرکت های خصوصی تمایل بیشتری برای شرکت در این رقابت دارند.

محمدی اذعان کرد: رقابت در بخش های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و عمومی در سالهای گذشته برگزار شد،هرچند عمده شرکت کنندگان در بخش جایزه مربوط به حوزه خدمات بودند و این موضوع به این دلیل است که بیشتر بنگاه ها تصور می کنند تنها شرکت های کسب و کاری می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی در پایان اعلام کرد: 90 درصد افراد شرکت کننده در سالهای گذشته توانستند از این همایش تقدیرنامه دریافت کنند اما به 100 درصد شرکت کنندگان گواهی تعهد و تعالی سازمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

1250 شرکت از سازمان مدیریت صنعتی تندیس گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار