معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش از اجرای طرح خودارزیابی آمادگی جسمانی برای ۱۰۸هزار دانش آموز خبر داد.

اجرای طرح خودارزیابی آمادگی جسمانی برای ۱۰۸هزار دانش آموزبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنگ درس تربیت بدنی در آغازین روزهای سال تحصیلی با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش، حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت بدنی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش منطقه 6 صبح امروز در مدرسه آرمینه مصلی نژاد این منطقه برگزار شد.

در این مراسم حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش عنوان کرد: در آموزش و پرورش و حوزه تربیت بدنی خدمتگزار دانش آموزان هستیم تا آنها در محیط مدرسه با نشاط و پرانرژی باشند و به همین دلیل درس تربیت بدنی برای تمامی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کلاس درس تربیت بدنی امسال برای پایه یازدهم و سال آینده برای دانش آموزان پایه دوازدهم برای اولین بار برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش اظهار کرد: علاوه بر ۲ساعت درس تربیت بدنی در نظر داریم دانش آموزان به واسطه برگزاری مسابقات ورزشی از تحرک بیشتری برخوردار باشند.

حمیدی تصریح کرد: باید استانداردی برای ارزیابی آمادگی جسمانی دانش آموزان تدوین شود و دانش آموزان آمادگی خود را با این معیار سنجیده و از شرایط خود آگاه شوند؛ امروز رونمایی از این طرح انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم دانش آموزانی متناسب از نظر جسمانی داشته باشیم، گفت: دانش آموزان باید از نظر مهارتی نیز توانمند باشند و برنامه هایی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲هزار مدرسه و ۱۰۸هزار مدرسه از  طرح خودارزیابی بهره مند می شوند و دلیران تربیت بدنی از این طرح برای دانش آموزان استفاده کنند.

انتهای پیام /

اما و اگرهای اجرای طرح خودارزیابی آمادگی جسمانی برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.