جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نباید به دشمن روی خوش نشان داد، چرا که لبخند دشمن از روی دوستی با ما نیست.

شحجت‌الاسلام‌عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های اخیر دونالد ترامپ علیه ایران، اظهار کرد: از دشمن نباید غیر از دشمنی انتظار دیگری داشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به قابلیت توان دفاعی کشورمان، افزود: نظام اسلامی به لحاظ توان نظامی و دفاعی در سطح بالایی قرار داشته و می‌تواند پاسخ دندان شکنی به دشمنان بدهد.

وی با بیان اینکه مسئولان باور داشته باشند که با توکل به خدا و تکیه به مردم می‌توانند بینی آمریکا را به خاک بمالند، گفت: ایران نزدیک به 40سال است که با تحریم‌ها و فشار استکبار پیشرفت‌های چشمگیری را در همه ابعاد  داشته و شاهد تضعیف نظام سلطه هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برون رفت از مشکلات کلان کشور برشمرد و افزود: مسئولان باید با ایجاد بسترهای لازم شرایط را برای حمایت از تولید داخل و اشتغالزایی جوانان فراهم کنند و از ورود کالایی که توان ساخت آن در داخل کشور وجود دارد، جلوگیری به عمل آید.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تکیه به مردم اقتدار نظام اسلامی را درپی دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی باید توانمندی خودش را در همه ابعاد بالا ببرد، چرا که استکبار به دنبال تضعیف اقتدار ما است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:  نباید به دشمن روی خوش نشان داد، چرا که لبخند دشمن از روی دوستی با ما نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار