استاندار هرمزگان در دیدار با شهرداران و شوراهای شهرهای استان بر توجه به گردشگری و دریا به عنوان محورهای توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان در این دیدار گفت: هرمزگان می تواند با آسان سازی و ارزان سازی سفر به این خطه، حداقل در شش ماه از سال قطب گردشگری کشور باشد و مردم سراسر کشور برای گردشگری به هرمزگان بیایند.
وی افزود: گردشگری با ایجاد درآمد می تواند به ایجاد اشتغال در استان کمک کند.
استاندار هرمزگان گفت: شهرداران و شوراها به ویژه در نوار ساحلی با زیباسازی، تمیزی، فراهم آوردن امکانات عمومی، ایجاد فضای سبز به جذب گردشگر درهرمزگان کمک کنند.
همتی افزود: بر اساس گزارش های عملکردی و برنامه هایی که در این جلسه تشریح شد، در مجموع فعالیت شهرداران استان مثبت ارزیابی می شود.
استاندار هرمزگان گفت: شهرداران باید به سمت درآمدزایی پایدار و کاهش هزینه های غیر ضروری حرکت کنند تا اعتبارات شهرداری ها بیشتر در طرح های عمرانی هزینه شود.
همتی افزود: هدف از برگزاری این جلسه ارزیابی و شناخت بیشتر توانمندی های شهرداران و شوراهای شهرهای هرمزگان بود که در آینده نزید این جلسات با حضور دهیاران و شوراهای روستاها نیز برگزار می شود تا با توجه به نزدیک شدن به ایام بودجه ریزی در کشور بتوان نیاز های استان را در بودجه 97 کشور پیگیری کرد..
در این جلسه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان به ارائه آمار عملکرد شهرداری های استان در چهار سال گذشته پرداخت و تعدادی از شهرداران و نمایندگان شوراهای شهرها به ارائه نظرات، مشکلات و نیازهای خود پرداختند.
در پایان جلسه نیز شش شهردار جدید احکام شهرداری خود را از دست استاندار هرمزگان دریافت کردند.

انتهای پیام/ز

استاندار هرمزگان: گردشگری و دریا محورهای توسعه استان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.