بغداد ضمن درخواست از کشورهای جهان برای تحریم نفتی منطقه کردستان عراق از مقامات این اقلیم خواست کنترل مرزها و فرودگاه‌ها را به دولت مرکزی تحویل دهد.

بغداد از اقلیم کردستان خواست کنترل مرزها و فرودگاه‌ها را به دولت مرکزی تحویل دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بغداد از اقلیم کردستان خواست کنترل مرزها و فرودگاه‌ها را به دولت مرکزی تحویل دهد. دولت عراق همچنین از کشورهای خارجی خواست خرید نفت از اقلیم کردستان را متوقف کنند.

این در حالی است که شورای عالی همه‌پرسی کردستان عراق با انتشار یک سند سیاسی، ۵ زبان کُردی، عربی، ترکمانی، سریانی و ارمنی را به عنوان زبان رسمی آنچه «دولت آینده کردستان» خواند، معرفی کرد. همچنین طبق این سند، پرچم جدیدی طراحی خواهد شد که معرف همه قومیت‌های ساکن در اقلیم کردستان باشد.

 

انتهای پیام/

دولت عراق از منطقه کردستان خواست کنترل مرزها و فرودگاه‌ها را تحویل دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۱۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
با این کار بارزانی یاد فیلم چ افتادم که میگفت بوی اسائیل میاید .حالا تاریخ داره تکرار میشه وبارزانی مثل شورش پاوه میخواد جنگ راه بیندازه .ولی نمیتونه کاری از پیش ببره باید تابع قانون کشور عراق باشه مگه الکیه هرکی بیاد خودمختاری اعلام کنه .زرشک نذاریم بوی اسرائیل داره میاد .بارزانی فعلا داغی
-
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
داداش صبحونه ات سنگین بوده انگار داری چرت و پرت میگی.. از دنیا بی خبری :)
Germany
هادی
۰۹:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
این چه دولتیه که 5 تا زبان رسمی داره!!!
آخرین اخبار