رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آغاز به کار مجتمع عالی سلامت کهنوج در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

مجتمع عالی سلامت کهنوج بهمن ماه فعال می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عصر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان کهنوج ضمن تاکیدبر روند تسریع پروژه های بهداشتی و درمانی در منطقه به ویژه شهرستان کهنوج گفت: تلاش ما بر این است که مشکلات بهداشت و درمان جنوب کرمان رفع شود و در این راستا از همکاران خواسته ایم بدون منطقه گرایی و قومیت گرایی خدمت کنند چرا که در صورت مشاهده چنین مواردی به طور جدی برخورد می شود.

وی با اشاره بر اولویت توجه به مناطق محروم حوزه دانشگاه در رفع کمبودها و مشکلات افزود: با توجه به اینکه بیمارستان 12فروردین کهنوج مراجعه کنندگانی از 5شهرستان جنوبی داردحضور پزشکان متخصص در شهرستان کهنوج رشد خوبی داشته است و ارائه خدمات درمانی نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد.

قاسم زاده تصریح کرد باوجود محدودیت اعتبارات ،تمام تلاش خود را در رفع مشکلات بهداشت و درمان منطقه به کار می گیریم و با توجه به مشکلاتی که برای بیمه ها در پرداخت به بیمارستان‌ها وجود دارد، بیمارستان ها در اجرای برنامه های خود عقب مانده اند اما با این وجود بیمارستان های جنوب کرمان اقدامات خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه مجتمع عالی سلامت کهنوج در بهمن ماه سال جاری آغاز به کار می کند، گفت: با توجه بر لزوم تربیت نیروی متخصص بومی هیچ خدمتی بالاتر از خدمت علمی و آموزشی نیست تا مهمترین بخش خدمات که تامین سلامتی مردم است به بهترین شکل محقق شود در این راستا باید از ابتدا اقدامات آموزشی با زیربنای خوبی در دستور کار قرار گیرد.

قاسم زاده با اشاره به تکمیل و تجهیز 4 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی در شهرستان کهنوج در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب به مردم منطقه در آینده نزدیک، اظهار کرد: احداث ساختمان رادیولوژی بیمارستان 12 فروردین، احداث 14خانه پزشک، تکمیل و ساخت زنجیره سرمای مرکز بهداشت کهنوج و ... از جمله پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره بر لزوم راه اندازی یک پایگاه شهری 115 در شهر کهنوج گفت: مراکز آموزش بهورزی از اقدامات قابل توجه در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است که با ورود این بهورزان به عرصه خدمت گام مهمی در سلامت مردم منطقه برداشته می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تاکید بر تسریع روند احداث پروژه های بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان افزود: هدف ما ارائه خدمات بهداشتی حتی در دورترین روستاهای منطقه است و در راستای تحقق این هدف با جدیت ، پیگیر توزیع عادلانه خدمات در منطقه هستیم.
انتهای پیام/ح

خدمات سلامت درجنوب کرمان عادلانه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار