نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت رسیدگی به وضعیت خیابان چهارباغ عباسی اصفهان تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: موضوع پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی سال‌هاست که در جلسات مختلف مطرح است که نظرسنجی‌ها و اقداماتی برای این امر صورت گرفته است.

وی افزود: مسأله پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی به عنوان یک درخواست عمومی در یک مقطع زمانی دنبال شد و نهایتاً مقرر شد که این طرح آماده شود و مسیر خود را طی کند؛ همچنین قرار بر این شد تا این طرح در کمیسیون مربوطه شورای اسلامی شهر اصفهان مورد تصویب قرار گرفته، عملیاتی و اجرایی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدت زمانی است که عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی اصفهان از سمت شمال این خیابان آغاز شده اما از طرف جنوب، این خیابان درگیر مباحث مترو شده است که وضعیت نامناسبی برای مردم و کسبه این خیابان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: ساکنان و کسبه خیابان چهارباغ عباسی شهر اصفهان از بلاتکلیفی وضعیت این خیابان بسیار گلایه‌مند هستند و مدیریت شهری مورد سؤال قرار می‌دهند که البته حق با آنان است چراکه باید مشخص شود که پروژه مترو در این خیابان تا چه زمانی به طول می‌انجامد.

خیابان چهارباغ عباسی بخش حساس، تاریخی و پرتردد شهر اصفهان است که لازم مسؤولان مربوطه در خصوص ساماندهی این خیابان همت کنند و در 3 شیفت کاری وضعیت عمرانی این خیابان را به سرانجام برسانند و کسبه این خیابان را هرچه زودتر از این وضعیت نجات دهند.

 

انتهای پیام/م

 

پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.