عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مدافعان حرم با الگو‌گیری از عاشورا و دفاع مقدس در مقابل تکفیری‌ها ایستاده‌اند.

مدافعان حرم با الگوگیری از عاشورا و دفاع مقدس در مقابل داعشی‌ها قد علم کردندآیت‌الله عباس کعبی درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه 8 سال دفاع مقدس سازنده هویت معاصر ملت ایران بر پایه ایمان و پیروی از ولایت فقیه برای حفظ و وحدت  تمامیت ارضی ایران بود گفت: دوران دفاع مقدس از قداست و ارزش بالای دینی، ملی، معنوی و انسانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس با بیرون راندن دشمنان صهیونیستی از جنوب لبنان باز تولید شد و امروز با الگوگیری از حماسه‌سازان دفاع مقدس و جریان مقاومت اسلامی که در مقابل صهیونیست‌ها ایستاد، مدافعان حرم بر پایه پیام عاشورا و بر پایه الگوگیری از دفاع مقدس توانسته‌اند در مقابل داعشی‌ها و تکفیری‌ها قد علم کنند.

آیت الله کعبی با تأکید بر اینکه 8 سال دفاع مقدس بازتولید جهاد و فداکاری با الگوگیری از گفتمان عاشوراست بیان کرد: جوانان این مرز و بوم بر اساس مکتب عاشورا و پیروی از ولایت فقیه با غیرت و عزت سرزمین ایران را حفظ کردند و قصه‌های جاودانه اسلامی به جا گذاشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب و شور انقلابی و روحیه جهاد و فداکاری بر پایه ایمان، تقوا و گوش به فرمان ولایت فقیه بودند این حماسه را رقم زدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار