یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای حوادث سال‌های اخیر در شیراز پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد فرخ‌زاده رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به پرداخت  یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت‌های مالی ناشی از حوادث پارسال گفت: میزان خسارت‌ها برابر با هزینه ساخت بیش از ۸۰ درمانگاه یا فرهنگ‌سرا، است و حوادث رخ داده در سال باعث مجروح شدن صد‌ها هزار نفر و از دست رفتن داشته‌ های مادی می‌شود.

وی با بیان اینکه نا ایمنی‌های متعدد موجود در شهر شیراز از جمله گودبرداری‌های غیر اصولی تبدیل منازل به کارگاه‌های تولیدی مختلف، ساخت و ساز‌های غیراستاندارد و حوادث رانندگی باعث افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی می‌شود، افزود: اگر ایمنی رعایت نشود بازهم شاهد آتش سوزی و حادثه هستیم.

فرخ زاده تصریح کرد: آمار آتش سوزی و حوادث شهری افزایش یافته و بر طبق آمار سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر ۳۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در سال ۹۵ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲۹ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خسارت مالی فراوانی را در بر داشته است.

وی ادامه داد: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت مالی ناشی از حوادث در شیراز ثبت شده که این اعداد در کمتر از ۳ سال یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان خسارت مالی را دربر داشته است.
انتهای پیام/ت

پرداخت خسارت میلیاردی حوادث در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار