دانشگاه علوم پز شکی لرستان به ۲ کلینیک سیار دندانپزشکی مجهز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان لرستان در مراسم رو نمایی از این کلینیک‌های سیار گفت::از این کلینی‌های سیار به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم استان از جمله حواشی شهر و روستا‌ها اسفاده خواهد شد. 

دکتر کورش ساکی افزود: این دو دستگاه کلینیک به امکاناتی از جمله یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت‌افزاری لازم برای ارائه خدمات دندانپزشکی مجهز هستند.

وی ادامه داد: تیم فنی کلینیک نیز شامل دندان‌پزشک، دستیار دندان‌پزشک و راننده است.

ساکی همچنین گفت: البته این کلینیک‌ها صرفاً برای انجام امور درمانی نیست و در مرحله‌ی اول جهت پیشگیری و آموزش مردم در مناطق محروم و کمتر بهره‌مند استان می‌باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان لرستان تأکید کرد:تخصیص کلینیک‌های سیار دندانپزشکی یک طرح ملی است به‌صورت رایگان است که با همکاری معاونت اجتماعی و بهداشتی وزارت صورت گرفته است. 

ساکی اظهار داشت: برای کل کشور ۸۰ دستگاه از سوی وزارت پیش بینی شده است که خوشبختانه با پیگیری‌های معاون اجتماعی و بهداشتی دانشگاه ۲ دستگاه به استان لرستان اختصاص پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان در مورد دو دستگاه موجود گفت: امروز این دو دستگاه کلینیک سیار جهت ارائه خدمات به مردم مناطق محروم به شهرستان‌های الیگودرز و دلفان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/پ

خدمات رسانی به مردم مناطق محروم لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.