نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین ریحانی مدیر روابط عمومی شهرداری آمل گفت: شورای اسلامی و شهردای آمل مصادف با ایام محرم و عزاداری ابا عبداله الحسین از طرح مسابقه عکس روایت شیدایی با هدف به تصویر کشیدن و آگاهی مخاطبان از رویداد‌ها، سنت‌ها و آیین‌های شهرستان آمل حمایت کرده است.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه و مدیریت اجرایی این سوگواره به عهده روابط عمومی شهرداری آمل است، افزود: انجمن عکس آمل نیز به دلیل تجارب موفقی که اعضای آن در برگزاری مسابقات و کسب اعتبار برای شهرستان آمل داشتند هم با این سوگواره همکاری موثری دارند.

 

ریحانی گفت: آمل دارای غنای فرهنگی در زمینه ماه محرم است و هر کدام از طوایف شهری و روستا‌های تابعه آمل سنت‌های دیرینه‌ای در برگزاری سوگواری اباعبدالله الحسین دارند و عکاسان زیادی با نگاه‌های مختلف به این رویداد‌ها پرداخته اند.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری آمل نقش شورای اسلامی شهر آمل را در برگزاری این سوگواره موثر دانست و گفت: شهرداری آمل توانمندی‌های زیادی در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد و حسن اعتماد شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورا به این مجموعه بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه عکس از طرف دبیرخانه تا ۲۰ مهرماه سالجاری در نظر گرفته شده است گفت: عکاسان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.amol.ir و شماره تماس ۴۴۲۲۹۰۰۶ از شرایط و شیوه شرکت در مسابقه، جوایز، هیات داوران مطلع شوند.

 

انتهای پیام/ع

 

نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار