اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس پایان مهلت شرکت در مسابقه استانی «خواندن به‌وقت تابستان» را اعلام کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد: مسابقه استانی خواندن به وقت تابستان بر اساس اعلام پیشین دبیرخانه این مسابقه، از ۱۰ مردادماه آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار در این مسابقه ۳۱ شهریورماه بود که علاقمندان فرصت داشتند تا یک روز پس از مهلت این رویداد، برگه‌های مخصوص این مسابقه استانی را به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان فارس تحویل دهند.

مسابقه «خواندن به‌وقت تابستان» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و با هدف برنامه‌ریزی به‌منظور بهبود اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه کودکان و نوجوانان و اشاعه فرهنگ مطالعه برگزار شده و در آن علاقمندان می‌توانستند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی، یک کتاب از رده ادبیات انتخاب کرده و پس از خواندن آن، معرفی خود از کتاب را در فرم مخصوص «معرفی کتاب از زبان خواننده» یادداشت کنند.

بر این اساس در بخش «کودک و نوجوان» تمام کتاب‌های کودک و نوجوان بخش ادبیات کتابخانه‌های عمومی استان (زیر ۱۸ سال) و در بخش بزرگ‌سال نیز تمام کتاب‌های رده ادبیات کتابخانه‌های عمومی استان فارس (۱۸ سال به بالا) به‌عنوان منابع در نظر گرفته شده بودند.

مسابقه خواندن به‌وقت تابستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، شامل بخش ویژه کارمندان شده و تمام همکاران در کتابخانه‌های عمومی می‌توانستند با شرکت در این رقابت، در بخش ویژه مخصوص کارمندان شرکت کرده و به صورت مجزا قرعه‌کشی شوند.

گفتنی است این مسابقه بزرگ فرهنگی در دو مرحله شهرستانی و استانی داوری خواهد شد و آئین اعلام اسامی برگزیدگان و تقدیر استانی نیز هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در آبان ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری «خواندن به‌وقت تابستان» در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.