رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر گفت: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور (پارادرساژ) در اهر برگزار می‌شود.

شهرستان اهر میزبان مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  شوره کندی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر در جمع خبرنگاران گفت: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان (پارادرساژ) برای دومین سال پیاپی در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرستان اهر در این مسابقات برای بار دوم به‌عنوان میزبان انتخاب و مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان با نام شهرستان اهر در تقویم ورزشی فدراسیون معلولان کشور به ثبت رسیده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر گفت: مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور با هدف خدمات‌رسانی به جانبازان و معلولین و ایجاد نشاط و امید به زندگی در این قشر از افراد برگزار می‌شود.

شوره کندی با تاکید بر اینکه شهرستان اهر در این دوره از مسابقات میزبان ۳۰ سوارکار از ۵ استان است، تصریح کرد: سوارکاران استان‌های آذربایجان‌شرقی، تهران، البرز، اصفهان و لرستان دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در دو گروه جسمی و حرکتی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات جهت تشویق و ایجاد روحیه در معلولان خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه در مجتمع ورزشی تختی اهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در اهر

برچسب ها: سوارکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.