هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مقابل تراکتورسازی انگیزه زیادی داشتیم و توانستیم انتقام شکست در جام حذفی را بگیریم.

قاسمی نژاد: می توانستیم تراکتور را 4 بر صفر شکست دهیم/ دیدار سختی مقابل پارس جنوبی داریمامین قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت باشگاه پدیده مشهد بیان کرد: خداراشکر وضعیت تیم خوب است و تابه حال نیز نتایج مناسبی کسب کردیم.امیدوارم روند پیروزی های مان را در مسابقه های آینده ادامه دهیم و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

او درباره دیدار با پارس جنوبی گفت: اگر هوا اذیت نکند، می توانیم بازی خوبی انجام بدیم و امیدوارم بتوانیم مقابل پارس جنوبی نیز نتایج گذشته را تکرار کنیم. هدفمان در هر مسابقه پیروزی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف دست یابیم. پارس جنوبی هم تیم خوبی دارد و هر تیم بتواند بهتر بازی کند، پیروز می شود.

هافبک پدیده مشهد در خصوص پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: تراکتورسازی بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و مقابل این تیم بازی بسیار سختی انجام دادیم. در جام حذفی مقابل این تیم نتیجه را واگذار کردیم و از گردونه مسابقات حذف شدیم اما برای پیروزی و انتقام شکست مقابل این تیم بسیار باانگیزه بودیم و خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم. موقعیت های زیادی را هدر دادیم و اگر دقت می کردیم، می توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم.

قاسمی نژاد در پایان گفت: اگر بتوانیم شرایط خوب تیم را ادامه دهیم، قطعا امیدوار به کسب سهمیه آسیا هستیم و باید مقابل پارس جنوبی پیروز شویم زیرا هدفمان در هر مسابقه برد است.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی نژاد درباره وضعیت پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار