معاون اقتصادی استاندار گفت: ۵۸۲ واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت در استان قزوین برای حمایت از طریق اعطای تسهیلات شناسائی شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: در صورت احیا و راه اندازی اتین واحد‌های تولیدی ۱۵ هزار شغل جدیددر استان ایجاد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استان قزوین ظرف چندماه اخیر بعد از ابلاغ بسته رونق تولیدی و اعطای تسهیلات بهین یاب به واحد‌های تولیدی و کشاورزی رتبه اول را هم از حیث پرداخت و هم از لحاظ تعداد پرداخت در کشور به دست آورد.

معاون اقتصادی استاندار از کندی پرداخت تسهیلات به واحد‌های کشاورزی نیز گله کرد وتقاضا کرد: پرداخت تسهیلات به واحد‌های کشاورزی همپای واحد‌های صنعتی پیش برود، چون اهمیت واحد‌های این بخش کمتر از واحد‌های تولیدی نیست.

حبیبی با اشاره به تبصره ۳۵ قانون بودجه که به بخشودگی سود وام‌های زیر یک میلیارد ریال تعلق دارد گفت:: چهار هزار و ۵۱۱ نفر در استان قزوین تاکنون از این ظرفیت استفاده کردند.

وی در ادامه به موضوع پرداخت تسهیلات ازدواج اشاره کرد و گفت:در پنج ماهه امسال ۶ هزار و ۹۹۵ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۷ درصد افزایش یافته است.

معاون اقتصادی استاندار اضافه کرد: براساس گزارش‌های دریافتی، تمام متقاضیان دریافت وام‌های ازدواج تعیین شعبه شده اند و در صورت ارائه مدارک و مستندات می‌توانند تسهیلات مذکور را دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

ایجاد ۱۵ هزار شغل جدید با راه اندازی ۵۸۲ واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار