اهالی فرهنگ و هنر مازندران در تبیین رسالت سالار شهیدان نقش آفرین هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبریامروز در مراسم عزاداری سالار شهیدان در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار در جامعه، گفت: امام راحل برای درک عمیق واقعه عاشورا تلاش فراوانی صورت داد و هیچگاه به دنبال کسب قدرت نبود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه از وصیت امام (ره) داریم فاصله می‌گیریم، تصریح کرد: از روی طمع ورزی و سرمستی نباید اداره امور کشور را سامان داد. امام (ره) حتی پا به کاخ شاه هم نگذاشت و چشم داشتی به مال دنیا نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف امام حسین (ع) اصلاح امور جامعه او بوده است، افزود:سید و سالارشهیدان برای خدا خود را فدا کرده تا اسلام ناب مسیر مشخصی را طی کند.

آیت الله معلمی افزود: عزاداری سالار شهیدان همه ساله پرشور‌تر برگزار می‌شود. باید در کنار این شور با شعورا در جامعه اثرگذار بودو جامعه‌ای معنوی و انسانی را رقم زد.

امام جمعه قائم‌شهر با تاکید بر درس آموزی از مکتب و سیره شهیدان، گفت: تبیین رسالت عاشورا و حماسه آفرینی از سوی اهالی فرهنگ و هنر برای جامعه ضروری است.

در این مراسم مداحان اهل بیت در رثای سالار شهیدان، نوحه سرایی کردند.


انتهای پیام/آ


تبیین رسالت سالار شهیدان با حضور اهالی فرهنگ وهنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.