مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از تشریح برنامه های مشترک بهزیستی بیرجند و پایگاه بسیج شهید رخشانی در هفته دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛شرفی مدیر بهزیستی بیرجند  صبح امروز گفت:یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس خوشبختانه در طول زمان از اذهان مردم بیرون نرفته است و این نشان از قداست و پاکی خون دلیر مردان عرصه ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه این هفته همزمان با سالروز عزاداری سرور و سالار شهیدان است،افزود :نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی است به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و روح بلند و ملکوتی شهیدانی که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) ایستادند و با ایستادگی خود عزت امروز و تعالی فردا را به ارمغان آوردند .

شرفی مهمترین برنامه های این هفته را غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار با تعدادی از اسراء ، جانبازان و خانواده های معزز شهدای جنگ تحمیلی ، تجلیل از همکاران ایثار گر ، بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس و وصیت نامه شهدا و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد.

مدیر بهزیستی بیرجند گفت:آذین بندی فضای اداره به مناسبت هفته دفاع مقدس ، پخش سخنان امام خمینی(ره ) قبل از نماز ، پخش سرودها و نواهای دفاع مقدس با رنگ و بوی محرم و قرائت روزانه قرآن و هدیه آن به ارواح پاک و شهدای جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های این هفته است .

وی به برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود:هر روز صبح این مراسم جهت گرامیداشت یاد شهدای کربلا و جنگ تحمیلی اجرا می شود .

شرفی اظهار کرد:برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و محرم، برگزاری مسابقات ویژه هفته دفاع مقدس از قبیل تنیس روی میز ، شطرنج و فوتبال دستی و برگزاری مسابقه کاریکاتور ترامپ نتانیاهو توسط همکاران و خانواده آنان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/غ

نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی به خانواده های شهدا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار