مدیرکل نظارت و بازرسی امر به‌ معروف از فعالیت ۵۰۰ ستاد امر به‌ معروف در سراسر کشور خبر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین توانایی با اشاره به اینکه مردم در امربه‌معروف نقش مهمی دارند، اظهار داشت: همه علما و متفکران قم، با بررسی‌ها و تجربیات سال‌های گذشته به این نتیجه رسیدند که تا خود مردم در صحنه نباشند با هیچ روش دیگری جلوگیری از منکرات امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: ستاد امربه‌معروف با توجه به همین یافته‌ها و تجربیات، زمینه‌ای را برای گروه‌های تذکر لسانی به‌عنوان طلایه‌داران فراهم کرده است، تا در گروه‌های 10 نفره سازمان‌دهی، جذب و آموزش ببینند و با بهترین شیوه تذکر دادن را آغاز کنند.

مدیرکل نظارت و بازرسی امر به‌ معروف بابیان اینکه گروه‌های ستاد امربه‌معروف درگذشته به‌صورت تک‌نفری الی پنج‌نفری صورت می‌گرفته اما اکنون این تعداد به 10 نفر افزایش می‌یابد، عنوان کرد: گروه‌های 10 نفره ستاد امربه‌معروف در قم این‌قدر افزایش می‌یابند تا در یک منطقه و ناحیه 350 نفر شوند و به‌صورت شبکه‌ای با مناطق دیگر در ارتباط باشند.

وی با اشاره به اینکه 500 ستاد امربه‌معروف در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: ستاد امربه‌معروف مرکزی، استان‌ها و شهرستان‌ها به‌نوعی هماهنگ‌کننده هستند و شوراها را در ادارات تشکیل می‌دهند و معروف‌ها و منکرات اداری از طریق شوراهای اداری کاهش و افزایش پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ت

۵۰۰ ستاد امر به‌ معروف در سراسر کشور وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار