رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت:: بازی لغو شده تیم‌های نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون پس از پایان بازی‌های دور رفت برگزار می‌شود.

کرمی: بازی معوقه معوقه هفته نخست پس از پایان بازی های مرحله رفت برگزار می شودمراد کرمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد لغو بازی تیم های نفت و گاز گچساران و  پتروشیمی مارون گفت: مسئولان باشگاه پتروشیمی مارون پیش از این راهی حج شده بودند. همچنین آن ها نتوانسته بودند تا پیش از آغاز هفته نخست رقابت های لیگ برتر مدارک خود را تکمیل کنند. به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا بازی به تعویق بیافتند.

او ادامه داد: البته پیش از این بازی مشخص شده بود که قرار است بازی به تعویق بیافتد و ما از همان ابتدا با تیم نفت و گاز گچساران هم این مسئله را هماهنگ کرده بودیم.

کرمی درباره زمان برگزاری این بازی گفت: به امید خدا پس از انجام بازی های مرحله رفت مسابقات لیگ برتر هندبال زمان این بازی را مشخص می کنیم تا این بازی معوقه هم انجام شود.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درپاسخ به این سوال که آیا هزینه ورودی لیگ و مدارک همه تیم ها در بخش آقایان و بانوان پرداخت و تکمیل شده است یا خیر گفت: تمام 8 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر هندبال در بخش آقایان هزینه ورودی را پرداخت کرده اند و مدارکشان کامل است و مشکلی برای حضور در این رقابت ها ندارند.

او افزود: در بخش بانوان هم تا کنون 5 تیم تمای اقدامات لازم را برای حضور در لیگ انجام داده اند. همچنین باقی تیم ها هم فرصت دارند تا 12 مهر اقدامات لازم را برای حضور در مسابقات لیگ انجام دهند.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس سازمان لیگ هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار