عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از برگزاری پنجمین نشست فصلی تشکل متبوعش در 27 مهر خبر داد.

ندای ایرانیاناحسان ارجمند حقیقی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری پنجمین نشست فصلی تشکل متبوعش در 27 مهر خبر داد و اظهار کرد: حزب ندای ایرانیان در تمام استان‌ها و بیش از 120 شهر در سراسر کشور دارای شعبه و حوزه است و برای تعامل بیشتر با شعب خود و اتخاذ رویکردهای هماهنگ در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در تمام شعب و‌ حوزه‌ها نشست‌های فصلی برگزار می‌کند.

رییس کمیته استان‌های حزب ندای ایرانیان گفت:  در دوره جدید شورای مرکزی حزب، تقویت تشکیلاتی شعب در دستور کار هیئت اجرایی قرار گرفته است و  تلاش می‌کنیم در دو سال پیش رو، شعب حزب در‌ جایگاه بالاتری نسبت به گذشته قرار بگیرند.

این عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: در نشست مهرماه علاوه بر رؤسای شعب حزب، اعضای این حزب که در انتخابات اخیر راهی شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند، نیز حضور دارند و در قالب کمیسیون شوراها که به ریاست مجید فراهانی رییس شورای مرکزی تشکیل می‌شود به تبادل تجربه و یافتن راهکاری برای اتخاذ مواضع و رویکردهای مشترک در حوزه توسعه شهری و مبارزه با فساد می‌پردازند.

ارجمند حقیقی اضافه کرد: رؤسای شعب حزب نیز در کمیسیون دیگری به بررسی آخرین برنامه‌های حزب در حوزه های مختلف درون و برون تشکیلاتی خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: نشست فصلی حزب ندای ایرانیان 27 مهرماه از ساعت 8 صبح در دفتر مرکزی این حزب و به ریاست سید صادق‌ خرازی دبیرکل این حزب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نشست فصلی حزب ندای ایرانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار