پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان توضیحاتی را درباره فراموشی میلاد سرلک ارائه کرد.

عباس ربیعی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت میلاد سرلک  پس از آسیب دیدگی این بازیکن در جریان دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به ضربه ای که در جریان بازی به سر میلاد سرلک برخورد کرد، این بازیکن دچار فراموشی لحظه ای شد که البته این امر تنها به دقایقی قبل و پس از اصابت ضربه اختصاص دارد. فراموشی لحظه ای هم برای آسیب دیدگی های این چنینی طبیعی است.

او ادامه داد: مشابه این اتفاق در بازی سپاهان و پارس جنوبی جم برای رسول نویدکیا افتاد و او تا دقایقی پس از پایان بازی نتیجه بازی را به یاد نمی آورد. در کل سرلک مشکل خاصی ندارد. امروز هم به منزل او رفتم و آخرین وضعیتش را پیگیری کردم. اهمیت این موضوع برای رسانه ها  عجیب بود.

ربیعی درمورد وضعیت عزت اله پورقاز تصریح کرد: پورقاز از ناحیه مهره های کمر و همچنین ستون فقرات دچار کوفتگی شدید شده است و خوشبختانه به نخاع او آسیب نرسیده است. هرچند خطر از بیخ گوش پورقاز گذاشت اما دست کم باید بین یک هفته تا 10 روز استراحت کامل کند.

پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره احتمال حضور علی کریمی در دیدار این تیم مقابل نفت طلائیه گفت: مچ پای کریمی در بازی با فولاد پیچید و به همین دلیل دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد. درمورد به میدان رفتن او در بازی با نفت هم باید تا 2 روز دیگر صبر کنیم.

انتهای پیام/

تشریح وضعیت مصدومان سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر بخیرگذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
پورقاز خیلی بد افتاد رو زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با این وضعیت بازیکنا باس کلاه سرشون بکشن
Iran (Islamic Republic of)
جاسم.
۲۳:۵۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
مشکلی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
خداراشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
شکر خدا تن همه سالم باشه
آخرین اخبار