مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول از ورود ارکان قضائی فدراسیون فوتبال به ماجرای سرنگ‌های رختکن نفت مسجد سلیمان خبر داد.

فریبرز محمود زاده در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وجود سرنگ‌های فراوان در ر‌ختکن تیم نفت مسجد سلیمان در زمان بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در زمان دیدار آلومینیوم اراک و نفت مجلس سلیمان به عنوان مسئول برگزاری لیگ دسته اول در ورزشگاه امام خمینی حضور داشتم. ضمن اینکه حبیب‌اله شیرازی، ناظر داوری بازی تاکید دارد زمان فیلمبرداری از ر‌ختکن تیم نفت مسجد سلیمان و مشاهده سرنگ در این ر‌ختکن هیچ مسئولی از این تیم حضور نداشت.

او افزود: نکته حائز اهمیت اینجاست که در زمان فیلمبرداری از سرنگ‌ها که حدود 45 دقیقه تا یک ساعت از بازی گذشته بود، هیچ کدام از اعضای تیم نفت مسجد سلیمان در رختکن حضور نداشتند و همین امر شبهه بر انگیز است. البته خوشبختانه ناظر داوری در ر‌ختکن بود اما صحبت‌های مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی ابهاماتی را به وجود آورده است.

محمود زاده افزود: البته ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم چرا که حیدر بهار‌وند رئیس سازمان لیگ تاکید ویژه‌ای بر سالم ماندن فضای رقابت‌ها دارد. مدارک و اسناد‌مان را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ارسال می کنیم تا درباره اتفاقی که در ر‌ختکن تیم نفت مسجد سلیمان افتاده است، تصمیم‌گیری شود.

محمود زاده:ارکان قضائی فدراسیون فوتبال به ماجرای سرنگ های رختکن نفت مسجد سلیمان ورود می کنند

او  ادامه داد: غلامرضا نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به همراه همکارانش در فصل جاری لیگ دسته اول تلاش ویژه‌ای برای کنترل دوپینگ انجام داد. در پایان هفته پنجم رقابت ها پنج  نمونه تست دوپینگ گرفته شده است و این بسیار عالی است. جای تقدیر و تشکر دارد که هر هفته یک نمونه دوپینگ گرفته می شود. قطع به یقین با توجه به اینکه هیچ کدام از  مسئولان نفت مسجد سلیمان  در رختکن نبودند، پیگیری ویژه‌ای روی این پرونده انجام می‌دهیم.

 مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول درباره احتمال محرومیت مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در صورت به اثبات نرسیدن دوپینگ بازیکنان نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این امر در حیطه  وظایف کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال است، اما فردا با اعضای این کمیته‌ها مکاتبه می‌کنیم و گزارش ناظر داوری را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. بدون دراختیار داشتن مدارک کافی نمی توان تیمی را به دوپینگ متهم کرد.

انتهای پیام/

ارکان قضائی فدراسیون فوتبال به ماجرای سرنگ‌های رختکن نفت مسجد سلیمان ورود می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار