فرمانده انتظامی شهرستان گناباد تاکید کرد فضای سایبری هم مانند فضای فیزیکی با دقت رصد می‌شود.

تهديد به اسيدپاشى! شوخى دردسرساز زن جوان در فضاى سايبربه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامى شهرستان گناباد  گفت: عامل تهديد به اسيد‌پاشى و مزاحمت‌هاى دختر دانشجو توسط پليس فتا شهرستان گناباد شناسايى و دستگير شد!

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ على اكبر كيانى فرمانده انتظامى شهرستان گناباد در تشريح اين خبر گفت: دانشجويى اهل جنوب كشور و ساكن در شهرستان گناباد با در دست داشتن مرجوعه قضايى به پليس فتا شهرستان گناباد مراجعه و عنوان داشت در شبکه اجتماعى پيام‌رسان تلفن همراه براى وى ايجاد مزاحمت شده و در آخرين پست تهديد به اسيد‌پاشى شده است. اين دختر جوان با تاكيد براينكه فرد مزاحم و ناشناس با اشراف به مكان زندگى وى از تك تك لحظات آمد و شدش با‌خبر بوده كه اين امر موجب آزردگى روحى و روانى وى شده است.

وی افزود: با توجه به حساسيت و اهميت موضوع بلافاصله مستندات شاکيه بررسى و به صورت ويژه، رسيدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت كه در تحقيقات اوليه شاکيه عنوان نمود با هيچ شخصى خصومت نداشته و از شخص به خصوصى شاکى نمى‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه پليس فتا تحقيقات خود را آغاز و طى بررسى و تحقيقات فنى بعمل آمده رد پاى متهم شناسايى و با ادامه روند پى‌گيرى‌ها توسط كارشناسان پليس فتا شهرستان، هويت اصلى متهمه شناسايى و با هماهنگى قضايى دستگير و به مكان پليس فتا منتقل شد.

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد افزود: متهمه كه زنى 24 ساله و به عنوان كمك مسئول خوابگاه بود در مواجهه با ادله غير قابل انكار، جرم خود را پذيرفت و با اعتراف به اينكه انگيزه‌اش از مزاحمت فقط شوخى و وقت گذرانى بوده تقاضاى بخشش از شاكى را داشت.

سرهنگ كيانى با توجه به سير و روال پرونده‌هاى قضايى كشف شده اذعان كرد: متهمه به همراه پرونده جهت كسب تكليف نهايى به دست قانون سپرده شد.

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد با تاكيد براينكه فضاى سايبرى نيز همانند فضاى فيزيكى توسط پليس رصد مى‌شود به كاربران توصيه كرد: از رفتار نابجا و شوخى‌هايى كه موجب اعمال قانون مى‌شود، پرهيز نموده و همانطور كه در فضاى فيزيكى سعى بر اين داريم كه شهروندى با خصايص انسانى خوبى باشيم در فضاى سايبرى هم اين الگو را اجرايى نماييم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار