نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی است که باید همیشه حفظ شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در سخنرانی مراسم سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در کردستان که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با محرم یادآور این است که اگر همه سربلند هستیم به دلیل پیروی از مکتب عاشورای حسینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امام حسین(ع) با حماسه عاشورا درس آزادگی به جهانیان داد که نباید زیر بار سلطه دشمنان برویم.

وی افزود: ملت ایران هم با پیروی از این مکتب، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردندکه برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت آفریدند.

حسینی‌شاهرودی گفت: رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی موجب پیروزی و اقتدار این ملت در برابر دشمنان شد.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی است که باید همیشه حفظ شود، گفت: خون شهدای بسیار زیادی در این دوران به زمین ریخته شده در این استان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب شد تا یک وجب خاک ایران به دست دشمنان نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ما در دفاع مقدس به واسطه داشتن همین روحیه مقاومت بوده و هر جا به این روحیه تکیه کرده‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از انقلاب اسلامی نیز به عنوان یکی از مقتدرترین نظام‌ها درجهان نام برد و گفت: اینکه نظامی تشکیل شود و در راس آن رهبری باشد که بتواند آن را دقیق رهبری کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در راس انقلابمان رهبری داریم که با دوراندیشی، اطلاعات، اقتدار و تیزبینی به بهترین شیوه کشتی انقلاب را به جلو می‌برد و روز به روز به برکت چنین رهبری و ولایت‌مداری ملت ایران شاهد رشد و بالندگی انقلاب هستیم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه باب جهاد را امام راحل با بنا نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کرد، گفت: باب مقاومت و جهاد با پیروزی انقلاب اسلامی باز شد و دشمنان ایران امروز به واسطه اقتدار و روحیه امامت و رهبری که در این کشور وجود دارد از نزدیک شدن به مرزهای ما می‌ترسند.

وی با بیان اینکه دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی درس استقامت به ملت‌های جهان داد، گفت: دفاع مقدس فرهنگ‌ ستیز با استکبار و دفاع و مقاومت را در جهان نهادینه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمنان ما به خوبی می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی حرف می‌زند همه باید گوش دهند و این نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/م

هشت سال جنگ تحمیلی درس استقامت به ملت‌های جهان داد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.