رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل به صورت آشکار شکست خود را در قبال منطق و دیبلماسی ایران پذیرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید حمیدرضا کاظمی،رئیس مجمع نمایندگان لرستان با محکوم کردن سخنان سخیف دونالد ترامپ اظهار داشت: ترامپ در سخنان اخیر خود در سازمان ملل شخصیت واقعی این چهره خشونت طلب را به دنیا نشان داد.

وی افزود: این رئیس جمهور بدون توجه به اصول دیبلماسی و سیاسی مثل یک قلدر در دنیا به دنبال آتش بازی است.

کاظمی با تاکید براینکه ملت ایران هیچگاه از این پچ پچ های بی اساس ترامپ هراس ندارند افزود: ملت ایران در 8سال دفاع مقدس پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری نشان دادند و برای دفاع از این آب وخاک آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه برجام یک سند بین المللی عنوان کرد:آمریکا نمی تواند در عمل برجام را نقض کند و فقط ترامپ به بازی تبلیغات سیاسی روی آورده است.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با بیان اینکه ایران در مقابل زورگویی های آمریکا دست وپا بسته نیست گفت:مجلس شورای اسلامی،قوای قضاییه و دولت در کنار مردم با وحدت وانسجامی که دارند به هیچ دشمنی اجازه نمی دهند که بخواهد حقوق مسلم هسته ای آنها را پایمال کنند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب به درستی این اقدامات سبک مغزی و از روی عصبانیت آمریکایی ها را برای مسلمانان تبیین کردند.

کاظمی یادآورشد: آمریکا باید قبول کند که در منطقه غرب آسیا با حضورموثر ایران سلامی،شکست خورده است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران پس از نماز جمعه مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی کفر می زند.

انتهای پیام / د

ایران در برابر زورگویی آمریکایی ها دست وپا بسته نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.