مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره خبری مبنی بر فعالیت ۶۰ هزار حقوق بگیر بدون ابلاغ توضیحاتی داد.

ساماندهی نیروهای مامور آموزش و پرورش قانونی استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در مورد مدیریت نیروی انسانی در این وزارتخانه و وضعیت فعالیت نیروهای مامور به سایر نهادها عنوان کرد: آماری مبنی بر اینکه فردی بدون ردیف شغلی در این وزارتخانه و حقوق بگیر داشته باشیم، وجود ندارد.

وی افزود: حدود 300 نیروی مامور آموزش و پرورش در دفتر نماینده ها مشغول به کار هستند که این مساله مطابق با ضوابط قانونی اجرا شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبری که چندی پیش در مورد فعالیت 60 هزار نیروی مامور آموزش و پرورش در سایر نهادها  منتشر شده بود، یادآور شد: بعید میدانم 60 هزار نفر بدون ابلاغ آموزش و پرورش در این وزارتخانه داشته باشیم که پرداختی آنها را آموزش و پرورش داده باشد.

انتهای پیام/

 تکذیب فعالیت 60 هزار نیروی حقوق بگیر بدون ابلاغ آموزش و پرورش

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
ابلاغ صوری وجود دارد بدین گونه که فرد را بعنوان کمک و یار مدیر به آموزشگاه می فرستند اما ابلاغش را بصورتی تنظیم میکنند که در آموزشگاههای دیگر دارد تدریس میکند .به عبارت دیگر کار معلمی نمیکند اما از حقوق و مزایای معلمی سود می برد
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
چرا ابلاغهای صوری وجود دارد
آخرین اخبار