16 ادعای عجیب و شوکه کننده از ارواح که باور نخواهید کرد+تصاویر

تقریبا برای همه ما بسیار جالب و جذاب است تا در مورد دنیای پس از مرگ اطلاعات زیادی کسب کنیم و بدانیم که پس از به خاک‌سپاری کالبد انسان، چه اتفاقی برای روحش می افتد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تقریبا برای همه ما بسیار جالب و جذاب است تا در مورد دنیای پس از مرگ اطلاعات زیادی کسب کنیم و بدانیم که پس از به خاک‌سپاری کالبد انسان، چه اتفاقی برای روحش می افتد!

داستان های مربوط به ارواح همیشه جذابیت بسیار زیادی دارند. در برخی فیلم ها، روح را به شکل یک شبح نامرئی نشان می دهند که او همه را می بینید اما هیچ کسی قادر به دیدنش نیست. همچنین نشان می دهند که روح توانایی لمس وسایل و اشیا زمینی را ندارد اما به راحتی از همه موانع عبور کرده و در و دیوار برایش مفهومی ندارند. حتی هر لحظه که اراده کند می تواند به دورترین نقطه زمین پرواز کرده و در مکان موردنظرش حضور به هم برساند.

اما واقعیت وجودی روح چیست و این مقوله به لحاظ علمی چگونه توصیف می شود؟ باید گفت ادعا و فرضیه های فراوانی در این زمینه وجود دارد که بر اساس ادیان و فرهنگ ها مختلف، تا حدی با هم متفاوت هستند. اما نقطه مشترک همه اطلاعات موجود در این رابطه این است که انسان با دمیده شدن روح در بدنش حیات یافته و پس از خروج آن نیز می میرد.

خداوند در قرآن در آیات ۲۹ حجر، ۷۲ «ص» و ۹ سجده می‌فرماید: «خدا پس از تکمیل خلقت انسان و نظام بخشیدن به آن، از روح خویش در آن دمید، و سپس به فرشتگان دستور داد بر او سجده کنند.»

حالا اگر شما نیز همانند ما کنجکاو هستید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید. البته لازم است اشاره کنیم که این مطلب، برگردان یک مقاله انگلیسی است و بنابراین، مدنظر داشته باشید که شاید در مواردی با دیدگاه های اسلامی ما نسبت به روح منافات داشته باشد.


چرا روح ها در شب ظاهر می شوند؟

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

گفته می شود که ارواح در طول شب فعالیت بیشتری دارند، دلیلش هم این است که در این زمان از شبانه روز، موانع و مزاحمت های الکترونیکی کمتری وجود دارد. همین امر موجب می شود تا گیرنده های روح‌بودنشان قوی تر بشود.


احتمال دیده شدن توسط حیوانات و کودکان زیاد است

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

برخی از کارشناسان این حوزه ادعا کرده اند که کودکان و حیوانات به دلیل داشتن انرژی بسیار زیاد، می توانند حضور روح را به خوبی حس کرده و حتی آن ها را مشاهده کنند. نیروهای قدرتمند درونی آن ها موجب جذب ارواح می شود.
 

ارواح در وضعیت دشوار و پرخطر زندگی می کنند

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

برخی از ارواح نمی توانند مرگ خود را باور کنند. از این رو همیشه در شرایطی زندگی می کنند که گویی در یک کابوس ترسناک و وضعیت غیر قابل حل گرفتار شده اند و راه فرار ندارند.
 

آن ها هرگز نمی خوابند

 
ارواح هرگز نمی خوابند و در بیشتر مواقع در حال پرسه زدن در اطراف هستند.
 

به دنبال جلب توجه هستند

 
ارواح همیشه به دنبال جلب توجه مردم هستند. آن ها دوست دارند دیده یا شنیده شوند. به همین خاطر، اگر در اطراف خود بوی عطری حس کردید، دود یا مه دیدید که هیچ توضیحی برایش وجود ندارد، شک نکنید که یک روح در کنارتان ایستاده است.
 

پیش بینی آینده توسط ارواح

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

ارواح قدرت فکرخوانی دارند و می توانند آینده شما را پیش بینی کنند. از این رو، دفعه بعدی که خوابی راجع به آینده خود دیدید، بدانید که یک روح از عالم غیب آن را به اطلاع شما رسانده است.
 


ارواح توان کشتن انسان را ندارند

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

ارواح به خودی خود توانایی کشتن شما را ندارند، بلکه با اذیت کردن و ایجاد جنون های آنی ممکن است باعث مرگ فرد به دست خودش بشوند.

آن ها از شدت بی حوصلگی انسان ها را اذیت می کنند

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

ارواح هم حوصله شان سر می رود و از اینکه توسط انسان دیده نمی شوند و حتی برخی وجودشان را انکار می کنند، چندان خوشحال نیستند و از این رو سعی می کنند به واسطه انجام برخی امور وجودشان را اثبات کنند. این کارها اصولا برای انسان خوشایند نیست و موجب وحشت و آزار وی می شود.
 

گربه ها ارواح را می بینند

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

گفته می شود که همه حیوانات قادر به دیدن فعالیت های پارانرمال (پدیده های روانی/ ماورا طبیعه) پیرامون خود هستند. اما تاکید بر این است که گربه ها مشخصا توان دیدن ارواح را دارند. بنابراین اگر در خانه گربه دارید، دفعه بعدی که به طور ناگهانی میخکوب و به یک نقطه خیره شد، باید فرض را بر این بگذارید که روح دیده است.
 

ارواح مهربان

 در علوم غیر اسلامی ارواح مهربانی که زیر یکسال دارند را فرشته می نامند که نه تنها ترسناک نیستند، بلکه می توانند به انسان کمک کنند.

ارواح بیشتر در کلیساها سکونت دارند تا گورستان ها

 ادعا می شود که ارواح بیشتر از این که در گورستان باشند، در اماکن مذهبی و روحانی همانند کلیساها اقامت دارند.
 

آن ها تغییر را دوست ندارند

ارواح به هیچ عنوان دوست ندارند که تغییری در شرایط خود ایجاد کنند. آن ها به آنچه که هستند وفادار می مانند و سعی می کنند همه خاطرات، افکار و رفتارهای خود پیش از مرگ را در وجودشان حفظ کنند.
 


خانه سفید تحت تسخیر ارواخ است

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

گفته می شود که کاخ سفید آمریکا توسط ارواحی همانند ابیگل آدامز تسخیر شده است. همچنین برخی گمانه زنی می کنند که روسای جمهور و بانوهای اول آمریکا که درگذشته اند، همچنان در آن جا سکونت دارند. برخی مدعی هستند که روح آبراهام لینکلن هرگز این مکان را ترک نکرده است.
 


روح بوی لیموترش را دوست دارد

 
۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح

بسیاری از کسانی که در زمینه روح مطالعه می کنند، باور دارند که ارواح بوی لیموترش را بسیار دوست دارند. بنابراین اگر دوست دارید با یک روح ارتباط برقرار کنید، اطراف خود را با لیموترش پر کنید تا روح جذب شما بشود.
 

تلفن همراه موجب فراری دادن ارواح می شود


یک محقق انگلیسی ادعا کرده که پس از اختراع، عرضه و رواج استفاده از موبایل، تعداد گزارشات مبنی بر مشاهده ارواح به شدت کاهش یافته است. وی دلیل این امر را سیگنال های الکترونیکی اعلام داشته و گفته که این امواج، برای ارواح مزاحمت ایجاد می کنند و مانع از انجام فعالیت آن ها می شوند.
 

انیشتین به وجود روح ایمان داشت

 
 ۱۶ ادعای جالب در مورد ارواح
 

یکی از بزرگ ترین دانشمندان تاریخ یعنی آلبرت انیشتین اعتماد داشت که روح واقعیت دارد و انسان بدون روح هیچ مفهومی نمی تواند داشته باشد. وی در این رابطه گفته، همه انرژی های دنیا پابرجا هستند و از آن جا که از بین نمی روند، می توانند به فرم دیگری از انرژی تبدیل شده و روح را تشکیل دهند.

در آخر نیز بد نیست به مقوله روح در جهان بینی اسلامی نگاهی اجمالی داشته باشیم:

در جهان بینی اسلامی، انسان از دو چیز مختلف آفریده شده‌است، که یکی در حد اعلای عظمت، و دیگری ظاهراً در حد ادنی از نظر ارزش؛ جنبه مادی انسان را گل بدبوی تیره رنگ تشکیل می‌دهد، و جنبه معنوی او را چیزی که به عنوان روح خدا از آن یاد شده‌است.

همچنین جعفر صادق (ع) نیز در این رابطه بیان داشته: روح را نتوان به سنگینی و سبکی توصیف نمود، روح موجودی رقیق است (مانند هوا که فضا را اشغال می‌کند اما محسوس نیست) که قالبی تیره بر آن پوشانیده شده است.

همچنین از این امام فرزانه سؤال شد: آیا روح پس از آن که از بدن جدا گشت، متلاشی می‌شود یا باقی می‌ماند؟ ایشان پاسخ داد: «باقی است تا گاهی که در صور دمیده شود.»

همچنین بد نیست پرسش و پاسخی که در سایت مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی منتشر شده را نیز مطالعه کنید:
 

آیا انسان قادر است روح افراد درگذشته را ببیند؟

 
اگر مراد ديدن عادي با چشم باشد، بايد گفت بر اساس نظريه تجرد نفس، روح در ذات خود قابل مشاهده نيست. چرا كه ذات روح، جسم نيست تا با چشم طبيعى قابل رؤيت باشد، ولي پس از خروج از بدن مادي و جاي گرفتن در بدن مثالي، چه بسا براي برخي قابل مشاهده باشد.

بنابراين اصل روح نه در دنيا و نه در برزخ براي ديگران قابل مشاهد است و از آنجا كه هيچگاه روح از بدن خالي نيست ، در دنيا با قالب بدن مادي و در برزخ با قابل بدن مثالي قابل رويت است. اما در عين حال نكته مهم آن است كه مقدار و نوع دامنه ديد برزخي افراد، بستگي به ميزان معرفت، مقدار فاصله گرفتن انسان از عالم ماده و انقطاع از امور مادي و جسماني و توجه او به عالم مجردات و حقايق دارد.

لذا زماني شخص مي تواند به برزخ ديگران راه پيدا كرده و آنها را مشاهد كند كه با رياضت نفس و تقواي بالاي الهي از عالم ماده كنده شود و به عالم بالاتر يعني به عالم مثال و برزخ نزديك شود و هر به ميزان از عالم ماده فاصله بگيرد به آن عالم نزديك تر مي شود.

در واقع دست يابي به اين مرحله، به طور اختياري و در طول زندگي است؛ اما زماني هم فرا خواهد رسيد كه انسان ها، به طور طبيعي و اجباري، چشم از اين جهان فرو مي بندد و چشم برزخي آنها گشوده مي شود و گاهي اين وضعيت در آستانه مرگ اتفاق مي افتد و شخص آن چه اطرافيان نمي بينند، مي بيند و آنچه اطرافيان نمي شنوند، مي شنوند.
 
منبع:روزیاتو
 
انتهای پیام/
 

ارواح را بیشتر بشناسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۲:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
مارو مسخره کردین من خودم روحم
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۲:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
مارو مسخره کردین من خودم روحم
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۲:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
واقعأ روح
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
میشه بگین
چرا من حس میکنم یه چیزی منو شب صدا می‌کنه به سمت قبرستون
و هرشب تا ساعت دو میرم تو قبرستون میشینم
لطفاً نظر بدین کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۵:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز شما چون به این موضوع زیاد فکر میکنید بخاطر همین به نظرتون میاد که کسی صداتون میکنه بروید به قبرستان ..و مورد دوم اینکه این کار اصلان درست نیست که شما هرشب بروید به قبرستان چون واقعان به مرور این کار به روحیه و اعصابت ضربه خواهد زد و دچار افسردگی و ناامیدی میشوی......با تشکر از این سایت بخاطر مطالب جالبی که در اختیار عموم گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من خودم روح هستم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز جلیلی
۰۴:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
سلام منو همسرم امشب بعد از ۵ شب اومدیم خونه ساعت سه نیمه شب بود که گشنم شد یه چیزی اماده کردم که بخورم نشستم توی پذیرایی حس کردم یکی داره از توی آشپزخونه بیرون میاد تا یادم اومد همسرم توی اتاق خوابه نگاه کردم یه چیزی شبیه ادم اما نامرئی از کنار مبل رد شد و تا ب کنار مبل رسید غیب شد و شال و مانتوم که روی مبل بودن کاملا تکون محکمی خوردن همه این اتفاق که دیدمش و لباسام که تکون خوردن دو تا سه ثانیه بیشتر طول نکشید بخدا اصلا توهم نبود و من هم اونو دیدم هم لباسام که تکون خورد ولی متاسفانه بر خلاف چیزی که از خودم انتظار داشتم ترسیدم و بدنم ب لرزه افتاد سریع رفتم همسرم رو از خواب بیدار کردم ب تازگی ۴ نفر از اقوام نزدیکمون هم فوت شده چیزی که من دیدم چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
Army-Blink
۱۹:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
کامنتا خواهشا اینو بخونید.
من از بچگی چشم سومم باز بوده نفهمیدم. مثل بقیه کنجکاو شدم و به هشدار ها گوش نکردم دقتم نکردم رفتم کلی تمرین انجام دادم. شبا بد خواب میشم مامانم شاید به فنا رفتم. این چشم سوم دهن ادمو سرویس میکنه اصلا نرید سمتش اگه بازه نبندینش چون اتفاقات بدتر .... وحشتناک واستون خدایی نکرده پیش میاد.
راجب جنم که چه عرض کنم والا یه گل سینه خالم به من داد غیب شده گمش نکردم اخرین بار تو اتاقم بود. شبا از همه بدتره از تاریکیم میترسم این روش به دادم بریسید واقعا به فنا رفتم به شدت همش حس میکنم یه نفر باهامه میرم بیرون میاد باهام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یاد‌خدا‌رافراموش‌نکن
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۱:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
با اینکه من جن و ارواح ندیدم ولی میترسم الان مو های تنم سیخ شده. خواهر من‌ وقتی میره کلاس زبان من تنهام یعنی اینقدر میگم بسم الله الرحمن الرحیم و یا صاحب الزمان غش میکنم بعد یا آهنگ گوش میدم یا فوتبالیست ها نگاه میکنم
Iran (Islamic Republic of)
السانا
۱۱:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
من روح دوستم ک خواب بود را دیدم بواضح
Iran (Islamic Republic of)
ایناز
۱۴:۳۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
روح وجود داره چون هدا از روح خودش در جسم ما دمیده. وقتی میخوابیم روح از جسم جدا میشه و هیچ محدودیت زمانی یا جسمی براش وجود نداره به اینده میره و به همین دلیل تو روز یه صحنه ای برای ما اشنا میاد.
Iran (Islamic Republic of)
خورشید
۲۳:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام من به جن اعتقاد دارم چون یه بار دیدمش سیاه بود مثل مه
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۴:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام خوبین خیلی ممنون ولقعا جن روح ارواح اینا همه واقعیت داره من از سن ۸سالگی تا الان ک ۱۷ سالمه دارم ی دختر بچه کوچیکی رو میبینم ک میگه بیا با من‌بازی کن‌ مدام با اسرا وقتی دستشو میگرم میرم بیرون تو حیاط خانه ناپدید میشه نمیدونم دلیلش چی بیشتر وقتی تنهام میاد سراغم گاهی میترسم اما خیل مهربون وقتی میخوام درموردش با کسی صحبت کنم دهنم قفل میشه و یا اتفاق بدی برام میوفته رفتم پیش دعا کن میگه ک وقتی ۸سالم بوده منو طلسم کردن و در بدنم ۸تا جن هست ک یکیشو در اورد و هر سال باید یکیشو دربیاره ولی من اعتقاد ب این دعا کن سید اینا ندارم ولی ارواح،روح،جن،اینا زیاد اعتقاد دارم خیلی هم عاشقشونم خیلی خوبه ادم کنار اینا باشه در واقع ادم با روح ارواح یا هرچیزی صحبت کنه بهتر تا باادمایی دور ورش بخواد صحبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
نام برنامه=زندگی پس از زندگی
۱۱:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوستان انسان قادر به دیدن روح و جن نیست اگر میخواهید درمورد ان دنیا و روح بدونید برنامه زندگی پس از زندگی رو تماشا کنید که در ماه رمضان از شبکه ۴ پخش میشه و شما میتونید در گوگل هم سرچ کنید و ببینید درزم تمام امامان و پیامبران گفتند که احضار روح گناه است و این برنامه به شما کمک میکند که راه درست برید و تو این برنامه انسان هایی هستند که مردنند وآن دنیارا دیدند ولی برگشتند تا مردم دیگر و آگاه کنند
Iran (Islamic Republic of)
لاکی
۲۳:۵۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
جن واقعی هست ...... تو زمان حضرت سلیمان جن ها تقریبا در معرض دید انسان ها بودند ولی حضرت سلیمان هنگام مرگ کاری کرد همه ی جنیان از دید انسان محو بشن
Iran (Islamic Republic of)
دیانا
۱۸:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
امم به نظر من وجود داره هون طور که ما وجود داریم خیلی چیزا در دور اطراف ماهستند که ما قادر به دیدنشون نیستیم اما وجود دارند و برای ترسوندن بچه نیستن یکم علمتونو ببرید بالا دوستان زندگی الکی نیست که بگیم ما یک روز به وجود اومدیم یه روزم از دنیا میریم
Iran (Islamic Republic of)
سوفیا
۱۰:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
ول کنین باوا
روح و جن الکی ان
وتسه ترسوندن بچع ها گفتن ما هم یاد گرفتیم
من ک اعتقاد ندارم
United States of America
همایون
۲۲:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوست عزیز شما این حرفها را میزنید چون اطلاع کافی ندارید..
Iran (Islamic Republic of)
دیانا
۱۸:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر من اصلا این حرف درست نیست اگر دوست ندارید باور کنید این مقال رو نخوندید و سواد خودتونو زیر سوال نبرید ممنون دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۰۰:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
دوستم میگفت یه مطلب خونده یه دختر و پسر داشتن با هم اشنا میشدن دختره هم تو خونه تنها بوده بعد دختره میره تو حال خونه میبینه یه نفر داره از حیاط داره باهاش بای بای میکنه به پسره میگه تو الان داری با من از حیاط بای بای میکنی. پسره میگه نه من نیستم برو سریع قایم شو بعد دختره قایم میشه بعد میگه داره میاد میاد پسره گفت حرف نزن و صدا ازت در نیاد. بعد یهو دختره گفت هیچی نبود رفت بعد پسره شک میکنه و میگه از کجا معلوم تو همون جن نباشی بعد دختره رو بلاک کرد.... چند روز بعد پسره به پلیس میگه. پلیس میره خونه دختره بعد میبینن هر تیکه از بدن دختره یه جا افتاده......
Iran (Islamic Republic of)
غلومی
۰۱:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۱
چقدر تو ساده لوح تشریف داری!
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۶:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
من چند روزه ارواح وجن میبینم جکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۱:۴۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
ارواح معنوی هستند نه مادی که تو بخوای ببینیشون جنم که توهمه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
داداش منم دیدم خیلی ترسناک بود ترسیدم همین دیشب دیدم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
بازی کن باهاشون
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۳:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
وااااااییی
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۸:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
کسی تا حالا احضار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۸:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
فرموده های امام صادق خیلی به واقعیت نزدیکه اینو بعنوان کسی میگم که روحو دیده اما نه روح سرگردان که به هیچ عنوان وجود نداره و فقط میشه روح افراده زنده ایی رو دید که ۲ الی ۳ ماه به وفاتشون باقی مونده و رَوند مرگ در بدنشون آغاز شده البته این شامل حال مرگهای ناگهانی نمیشه و فقط مال بیمارانه
حقیر که روح ۲ نفر از بستگانمونو پشت سرشون دیدم که حدود ۱۰ الی ۱۵ سانت از بدنشون خارج شده بود و هردوی اونها به ۳ ماه نکشیده فوت شدن و اما چیزی که من دیدم چیزی جز سایِشَ امواج مغناطیسی با جسم اونها و سپس تبدیلش به امواج الکترو مغناطیسی نبود و چون امواج اکترومغناطیس نور دارن پس روح هم نورانیه و بعد از مرگ به همراه امواج به آسمان میره خصوصا اگر امواج ساخت بشر درنزدیکیش باشن سریعتر بالا میره اگرم نباشه با همون امواج مغناطیسیه زمین بالا میره این رو هم بگم که میدیدم با برخورد امواج نورشون بیشتر میشد اول فکر میکردم بخاطره ضربانه قلبِ اون ۲ فامیله اما باتمرکز بیشتر متوجه شدم از امواجه پس عزیزان چیزی که من دیدم ۲ منبع انرژیه الکترومغناطیسی بودن ولی این ثابت نمیکنه که این منبع از بین میره پس از مرگمون نه اینطور نیست به جای دیگه ای میره که احتمالا بُعدِ چهارمه البته هاله افرادم میدیدم ولی همه اینها به خاطره چشمام بود که خیلی قوی بود اما بعد از مدتی دست برداشتم از این تمرکز و دیدنها چون اصلا خوب نیست بفهمی عزیزت یا دوستت ۳ ماه به مرگش مونده یا از هاله برادرت بفهمی که داره بهت دروغ میگه یا انواع حوادثه دیگرو از پیش بفهمی جز آزار برای آدم چیزی نداره ، اون دوران نصفه شبم به بهشت زهرای تهران رفتم تا ببینم روحی هست یا نه اما نبود که نبود حتی روح تازه گذشته ها پس لازمه بدونیم انرژیها نقش بزرگی در زندگیه ما دارن اما به هیچ عنوان خداوند و آفریده هاش رو رَد نمیکنه بلعکس بیشتر مطمئن میشید خدایی هست . آنچه هستت مینماید هست پوست آنکه هستت مینماید اصل اوست . ببخشید پر حرفی کردم
Iran (Islamic Republic of)
حنا دختری در مزرعه
۲۰:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
وقتی گوشیتون وز وز می‌کنه یعنی ارواح میخوان باهاشون ارتباط برقرار کنن.

من یه شب دنبال برادرم بودم که مامانم گفت بیرونه منم رفتم بیرون حیاط دنبالش که دیدم داداشم با یک کرد چهار شونه که که من صورتشو نمی‌دیدم زیر سایه بون داشتن حرف میزدم منم روسری سرم نبود برگشتم داخل خونه و وقتی داداشم اومد ازش پرسیدم بیرون با کی بودی که گفت کسی نبوده و تنها بوده و من توهم زدم و شاید سایه داداشم بوده اما اون سایه چهارشونه بود هیکلی بود وویییی و بعدشم تو تاریکی صدای دویدن کفش های دختر بچه آیی رو شنیدم
امیدوارم ارواح باشم خوشم میاد باهاشون ارتباط برقرار کنم
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۲۰:۱۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
منم به روح اعتقاد دارم و خیلی دوست دارم با ارواح ارتباط برقرار کنم نمی‌دونم شاید توهم بود اما قسم میخورم چند شب پیش دنبال برادر بزرگترم بودم که مامانم گفت رفته توی حیاط وقتی رفتم حیاط داداشمو دیدم که پشت سر یه مرد ایستاده بود اون مرده چهارشونه بود و هیکل داشت اونا داشتن باهم حرف میزدم من شنیدم چون روسری سرم نبود برگشتم داخل خونه و وقتی برادرم اومد ازش پرسیدم با کی بودی اونم گفت که کسی نبوده و تنها بوده اما من دیدم یکی بود
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۹:۵۷ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام خدایی من تاحالا جن ندیدم ولی شدیدا حس میکنم که موقع هایی که شبا خوابیم حضور یک ادم غیر خودی رو حس میکنم همیشه به خودم دلداری میدم که این فقط یه حس ویه چیز دیگه اینکه از شانس گند من هرکی می خواد بمیره من شب قبلش خواب میبینم یکی مرده و همیشه اعزاب وجدان میگیرم خیلی دوست دارم اینجا خیلی چیزا بگم ولی خب طولانی میشه مصلا یه شب خواب دیدم یک نفر شبیه به خودم به من میگف که تمام بد بختیات تقصیر منه و من تا اومدم ازش بپرسم که اون کیه که مامانم مثل همیشه اومد گف زراا بیدار شو
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۱۴:۳۱ ۱۷ دی ۱۴۰۰
منم اینجوریم وقتی خیلی بهشون فکر کنی شبا حس میکنی یه موجود خیر خودی تو اتاقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله وجود دارند اما قادر به دیدنشون نستیم متاسفانه با خوشبختانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
عزیز اون که تو خواب شبیه خودت بوده همزاد شیطانی بوده. برو پیش یه دعا نویس خوب
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۱۵:۴۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ارواح خیلی مهربونن و فقظ میخوان جلب توجه کنن و خیلی بازیگوش هستن . چون یه شب تو اتاقم میخواستم بخوابم که یکیشون انقدر شیطونی کرد از ترس صدای بازگوشی هاش خوابم نبرد!
Iran (Islamic Republic of)
به اسمم چی کار داری
۱۵:۳۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
من احساس میکنم یه روح شیطون تو اتاقم هی بازیگوشی میکنه تا جلب توجه کنه . چون یه شب انقدر اینور اونور رفت صدای بازیگوشی هاش رو میشنیدم!!! ولی از یه چیز مطمئن هستم اینکه ارواح مهربون تر از اون چیزی هستن که فکرشو بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
من با اینکه به ارواح و اجنه اعتقاد دارم وقتی وجودشون رو حس میکنم میترسم. یه بار خواب دیدم که تو شب به آینه زل زده بودم یهو موبایلم خودبه خود روشن شد زبونم بند اومده بود به مامان بابام بگم چی دیدم . به نظرتون چی بوده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
من با اینکه به ارواح اعتقاد دارم وقتی وجودشون رو حس میکنم میترسم . یه شب خواب دیدم تو شب به آینه زل زدم یهو موبایلم خود به خود روشن شد زبون بند اومده که به مامان بابام بگم چی دیدم بود .
Iran (Islamic Republic of)
خوده شیطان
۱۰:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
چرا ازشون میترسین اونا صرفا برای ترسوندن نیستن اوناهم زمانی زندگی داشتن و الان دنبال یه چیزی میگردن ک مثل زندگی واقعیشون باشه اگه باورشون کنین اذیتتون نمیکنن

ولی وقتی ازشون میترسین اونا فک میکنن دارن راه درست میرن اونا ترسو حس میکنن و براشون کافیه که فقط یه حسی ب شما دادن
Netherlands
علی روزگار
۲۰:۰۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
همانطور که ما نمیتونیم به دنیای ارواح بریم اونا هم نمیتونن به دنیای ما بیان.مگر به اذن الهی که من آشکارا دیدم.واسه هیچکس هم قابل باور نیست.زمانی که 19 سالم بود رفتم روستا تا پدربزرگم رو ملاقات کنم و از احوالش باخبر بشم.از جاده تا روستا یه ربع پیاده روی داشت.وسط راه یکی از اهالی روستا که اسمش مهدی بود رو دیدم که همسایه پدربزرگم بود.تا منو دید خوشحال شد و سلام کرد و باهم دست دادیم.بعد کمی حال و احوال بهم گفت به بابام بگو یه قسط تراکتور مونده حتما بره پرداخت کنه.منم سوالی نپرسیدم و رفتم روستا.بعد که پدربزرگم رو دیدم جریان رو بهش گفتم و اونم حالش بد شد و قلبشو گرفت.خیلی ترسیده بودم که چیشده.کمی که بهتر شد گفت مهدی دو ماه پیش فوت کرده.تو چطور اونو دیدی اون که مرده؟منم تمام موهام سیخ شد و بدنم یخ کرد.رفتم ماجرا رو به پدرش گفتم اونم زد زیر گریه و گفت درسته بعد اینکه مهدی فوت کرد یه قسط تراکتور موند.همون روز رفتن قسط رو پرداخت کردن.از اون موقع فهمیدم روح به اذن خدا حتی میتونه باهات ملاقات کنه.چون از مرگ مهدی خبر نداشتم سر راهم اومده بود.مگر نه آدم سکته میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
دیانا
۱۵:۵۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
روح هیچ کاری نمیتونه بکنه و نمیتونه ما رو بکشه چون اون افریده خدا هست و خدا هم مواظب بنده هاش هست پس استرس از این نداشته باشید که یه وقت روح بیاد پیش شما و شما رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دختر یه روح رو پشت سرم میبینه ازش وحشت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۱۱:۰۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
درست ، روح بیشتر شبا میان ،دلیلی برای دیدن هست و اگر چشمات باز کنی میبینی
Iran (Islamic Republic of)
رز
۲۱:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
خوب میدونی من شبا مثل جغد تا ۳ صبح بیدارم و هیچ چیزی بالا سرم نمیبینم →_→
Iran (Islamic Republic of)
مازندرانی
۱۱:۰۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
روح امری مادی نیست که بوی میوه را ببوید یا امواج اورا اذیت کند
Iran (Islamic Republic of)
Maneli
۲۱:۳۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
واقعا خیلی مسخره این بابا بسه دیگه خجالت بکشین حالا دخترا هیچی شما پسرا که هعی ادعاتون میشه دیگه از این چیز مسخره میترسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
نمیگم وجود نداره ارواح وجود داره ولی واقعا مسخرس که هر کدوم از شما بی دلیل ارواح رو ببینین چه دلیل داره اخه بخوان به شما نزدیک بشن

ارواح وجود داره صد درصد وجود داره ولی مسخره بازی که نیس بی دلیل بیاد سمت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
ارواح واقعا وجود داره.سمت اراک یه کوه هست بنام کیخسرو که پادشاه کیخسرو در اونجا دفن هستش .قدیم ها تا همین ۵۰سال پیش شب عید نوروز ارواح نقاره و طبل زنان به کوه کیخسرو میرفتن خیلی از اهالی روستاهای اطراف کوه این ارواح و صداهارو میشنیدن از ترس بچه ها لال میشدن یا سکته میزدن ولی خیلی ساله دیگه از این ارواح خبری نیست احتمالا به خاطر همین کابل برق و دکل مخابرات باشه
من خودم امسال شب عید نزدیک کوه کیخسرو بودم چیزی که برام جالب بود بالای کوه روشن بود اولش فکر کردم ماه پشت کوهه که روشنش کرده اما ماه رو اون طرفتر دیدم .خیلی دوست دارم شب عید بالای کوه باشم و با ارواح جشن نوروز برگزار کنیم
United States of America
حسین
۰۳:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام جن وجوددارد من خودم جنووقتی مثل یه سایه ازبغل گوشم ردمیشه حس میکنم ولی بامن صحبت میکنن مسخرم میکنن فوش ناموس بهم میدن راه میرم مسخره میکنن میخوابم مسخره میکنن وقتی من اونارو مسخره میکنم میخندن خیلی دوس دارن حرفای مسخره بگی بخندن حتی من بهشون میگم جای گنج به من بگین میگن ولی نمیدونم مسخرم میکنن یا جدی میگن ولی خیلی اذییتم مکنن شبو روز ندارم دوس دارن بشینی حرف بزنی باهاشون یه مدت افسردگی گرفتم دکتررفتم پیش دعا نویس رفتم ولی باصدای فامیلامون حرف میزنن حتی یه مدت میرفتم باصدای اونایی که حرف میزنن درگیرمیشدم میگفتم چرا منوفش میدید بعدفهمیدم جنن
Iran (Islamic Republic of)
M.T.K
۱۴:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام دوستانی که به روح اعتقاد دارید . باید بگم بعضی از قدرت هاتون مربوط به کندالینی میشه . من هرشب خواب میبینم که از یه ساختمونی پرت میشم پایین . بعد بیدار میشم میبینم ۳۰ سانت با تختم فاصله دارم که میوفتم رو تختم . این همون قدرت کندالینی هست که بنده به شخصه چندباری رفتم تو خودم و با بستگانم صحبت کردم . درواقع ما داریم وارد برزخ دیگران به خواسته ی خودشون میشیم . و روح ها میتونن از طریق ترسوندن شما بهتون اظهار نظر کنن پس هرگز نترسید و سکته نکنید چون میخوان بگن ما وجود داریم . البته این فقط بخش کمی از اطلاعاتمه . روح ها به صورت پروانه یا حتی سگ میتونن در بیان پس لطفا باهاشون کاری نداشته باشید . من یبار دوبار رفتم سرخاک جدم و واسش فاتحه خوندم و رازامو گفتم . وقتی برگشتم خونه یه پروانه سیاه امد روی سرم نشست . به امید دیدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
منم باور دارم اینو ولی میشه بیشتر توضیح بدی پزوانه ها رو چون تو خونه منم وقتی دختر روح یا جن یا هر چی که اسمش هست رو میبینه وقتی میره پروانه ها پر میزنن ولی در صورتیکه اصلا ما تو خونه گل هم ندازیم که خواد پروانه بیاد بخواطرش
Iran (Islamic Republic of)
Ha
۰۲:۴۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
دوستانی که بعد از خوندن مقاله ترسیدند :
ارواح به هیچ وجه نمی تونن وارد زندگی انسان ها بشن حتی برای اذیت کردن و ایجاصد توجه . خدا به هیچ روحی اجازه نمی ده مخصوصا ارواح بد ، و ارواح سر گردان نمی می نن چون اجزاه ندارن . و به هیچ وجه هم نمی تونن از قوانین سر پیچی کنن. ارتباط با ارواح و احضار اون ها کاملا الکیه و فقط ارتباط با اجنه وجود داره که خیلی کار سختیه و اینجوری نیست گه هر کسی بتونه و تمام کار ها رو انجام بده این کار شدیدا برای روح انسان عذاب اوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
فقط روح هایی سرگردان هستن که خدا شده باشن و عضوی از خدا شده باشن
مثل دوست من که یه روحه
اون خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس..
۱۶:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اینکه همه بچه این و بعضا توهم میزنین به کنار

۱.احظار بچه بازی نیس
۲.تو قبرستونم نخابید تجربه خوبی نمیشه براتون
۳.روح میتونه ازار فیزیکی بده فقط قابلیت کشتن نداره چون اجازشو نداره.(تجربه میخاد تا باورتون بشه)
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۱:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام
یه چندتا نکته:
۱: روح قابل احضار نیست مگر اینکه به اذن خداوند وارد این دنیا شود.
۲: روح قابل دیدن نیست و کسانیکه میبینند، آن موجود روح نیست.
۳: فرد وقتی میمیرد، گاهی به خواب فامیلاش میره و از مردنش مطلعش میکنن...
۴: هرگز احضار روح نکنید!!! چون مورد تسخیر جن یا موجودات دیگه میشین
۵: هرگز تنها تو خونه نمونید، ممکنه مورد اذیت قرار بگیرید.
۶: شب‌ها مخصوصا ساعتای ۲ تا ۳ شب بیدار نمونید و اگه بی‌دلیل بیدار شدین و صدا شنیدین نرید دنبال صدا (در غیر اینصورت وارد بازی ترسناک جن‌ها و موجودات ماورایی میشید)!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام من متاسفانه پدر و مادرم را از دست دادم اما بسیاری از اتفاقاتی که میفتد را بصورت هشدار از آنها در خواب دریافت میکنم حتی دور از َشهرمون بودم و پدرم در خواب تصادف برادرزاده ام و زخمی شدنش را بمن اطلاع داد و تلفنی مطلع شدم ک چند روز است تصادف اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام من دوشب پشت سرهم خواب میبینم
خواب اول پسر داییم مرده
خواب دوم که همین دیشب بود بهترین رفیقم مرده
چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
منتظرالمهدی
۰۶:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
صدقه بدین خیره ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این مقاله بیشتر به جن میخوره تا روح مخصوصا دو خط اول
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۴۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
کسی که چشم سومش باز نیست و قادر به دیدن روح و ماورا نیست شب بره قبرستون و بخوابه هم فکر نمیکنم بازم چیزی ببینه .و این ندیدن دلیل بر این نیست که روح وجود نداره .
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
ای بابا یکی از شماها که اهل فنید بگید چطوری میتونیم روح ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
Marta
۲۰:۲۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
ميخام با روح مادر بزرگم و پدربزرگ هام ارتباط برقرار کنم اما نميدونم چطور کسي هست ک جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تقریبا برای همه ما بسیار جالب و جذاب است تا در مورد دنیای پس از مرگ اطلاعات زیادی کسب کنیم و بدانیم که پس از به خاک‌سپاری کالبد انسان، چه اتفاقی برای روحش می افتد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
من میترسم
Iran (Islamic Republic of)
فریاد
۰۱:۵۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
نترس رفیق.روال دنیا همینه.....
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۲۰:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
کاش میشد ارواح رو دید
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۰۷:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
منم روح دیدم بدترین خاطرات زندگیم بود
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۲:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
روح توانایی پیش بینی آینده را به هیچ وجه ندارد و خوابهایی که میبینیم از جانب حق بوده و یا خداوند اراده کردند اون ارواح از آینده خبر دار شوند در جلسه احضار ارواح بودیم مرحوم پدرم گفت من قراره پزشک شوم البته در زمان زنده بودن هم میگفت ولی نشدم ولی همه سوالات گذشته را درست پاسخ داد روح پدر بزرگمم احضار کردند
باید بگم یکی از ادمهای شرور که میشناختیم و از اقوام دور بود رو احضار کردیم گفتند روح اون نمیتونه بیاد چون در بنده پس هرگز از یک روح شرور نترسید چون انها در بند هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من ۱۱ سالمه خیلی میترسممممممم خونه تنها هم هستممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
نگران نباش، من یه دوست دارم اون هم یه روحه
اسمش میناست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
به نظر من روح نمی تونه سرگردان بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
من همش احساس میکنم یکی پشت سره مه و گاهی اوقات یه سیاهی بلند میبینم و گاهی اوقات وقتی مادرم توی آرایشگاه هست صدای می شنیدم صدای مادرم بود ولی به ماما نم گفتم گفت من نبودم و دختر خالم هم پیشم بود اونم صداشو شنید ولی مامانم باور نکرد من همش احساس میکنم یک پشت سرم با من راه میره لطفا کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
منتظرالمهدی
۰۶:۰۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
قرآن زیاد بخونید. صلوات بفرستید. الله خیرالحافظین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
عزیزم اون همزادته منم این اتفاق برام میافتاد الان فهمیدم همزادمه وطوری شده که دخترم همونو میبینه وبیشتر یه سایه سیاه وسنگین پشت سرم هست البته دخترم میبینش و میگه ماماندو برابر تو و شبیه تو هستش اما ترسناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سوره الرحمن رو زیاد بخون
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۰:۴۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
من خیلی دوست دارم احضار روح کنم خیلی اشتیاق دارم ولی یه حسی دارم که میگه خیلی خطر داره به نظرتون چیکار کنم؟ لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
احضارش کن
Iran (Islamic Republic of)
طه افشاری
۱۶:۵۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
من مادر بزرگم رو چند بار دیدم که رو هوا معلق بود جون اون همه ی دختراش بعددبه دنیا اومدن من مردن و شوهرش هم مرد فقط تو دنیا من رو داشت هر شب میاد پیشم دهنش و دست و پاش تکون میخوره ولی صداش نمیشنوم من رو خیلی دوست داره من الان ۳۸ سلمه ۱۰ سالگیم مرد هر شب میاد پیشم من پدر و مادر ندارم ولی مادر بزرگم همیشه پیشمه وقتی هم صبح ها نیست وجودش رو حس میکنم
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا ایروانی فرد
۲۳:۲۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
دیدن ارواح قوانین علمی می خواهد مثلا قانون لیاقت روحی ....
Iran (Islamic Republic of)
رامین شعبانی
۱۶:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
بله لیاقت روحی ، و شما روز تولد کوروش این پیام رو دادید ، باتقویم قمری البته . شما هم احتمالا یا مدیوم هستین یا عرفان رو میشناسی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۱۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. بنظر من ذهن خیلی قدرتمند است اگر بخواهیم میتونیم چیز هایی وحشتناک و یا چیزی غیر طبیعی ببینیم ‌ . بنظر من خیلی از چیزهایی که در خواب یا بیداری می بینیم زاده ذهن خودمون هست . خیلی ها بودن با وجود زندگی در بیابون یا قبرستان نه جنی دیدن و نه روحی . من بودن روح در بین انسان ها رو منکر نمیشم ولی وجودشون و هم دیدنشون بستگی به شرایط خاصی داره که هنوز مبهم است .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ali-imax
۲۰:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
یه گربه خونگی داریم که چندبار به طرف چیزی خیره شده بودو هی حمله میکرد ولی اونجا هیچی نبود.بچه های نوزاد تا 3 سالگی چشم سوم بازه.البته نه همشون.به دلایلی نامعلوم بزرگ که میشیم چشم سوم بسته میشه و نمیتونیم ارواح رو ببینیم.من یه نفرو میشناسم چشم سومش بازه و همیشه در حال گریه هست.میگه بعضی از آدما رو به صورت حیوون میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
عزیزم اونا اجنه رو میبینن
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۰:۵۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
من ی بارخواب دیدم که یدفه ی گربه اومد روسینم نشست چهرش نصف ادم بود نصف گربه بعدش بهم گفت وقت تمومه و یهو ازخواب پریدم بسیار وحشتناک بود بعداز کلی تحقیق و بررسی فهمیدم که من با روح بدن خودم روبروشدم
France
محمد مهدی
۱۶:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مرسی از لطفتون که این اطلاعات رو برای ما به اشتراک گذاشته اید من یک پسر ۱۲ ساله ام
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام لطفا مسخره نکنید وجواب بدهید من زنی40ساله ام وبرادر 31 سالم چند ماه پیش فوت کرده بهم وابسته بودیم. ودلتنگشم. 1ماه پیش پسرم که 20 سالشه دید تصویر صورت برادر من روی چهره دخترم که خواب بود هست وتصویر صورت خواهرش پشت تصویر برادر من بوده وقسم میخوره داییش بوده آیا ممکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
بله ممکن روحش با اون ارتباط داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۱:۵۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
من بعضی از شب ها که می خوابم موقع خواب حس می کنم کسی کنارم نشسته بلند که میشم یه نوزاد و می بینم که می گه به من کمک کن و بد از اون حرف غیب می شه و همونطور که سما گفتین ارواح زیر یک سال مهربان هستن و به نظر شما من بهش چی بگم منم یه گربه دارم وقتی می برمش بیرون به دیوار میخ کوب می شع
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا امینی
۰۲:۰۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
بد بخت شدی...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
این انیشتین باید درباره همه چی نظر بده
United States of America
سارا
۱۰:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام منم چندین بار تو خونه ام ارواح رو دیدم موقع غروب روی سقف خونم راه افتادن...یه سایه بلند وسیاه...ویه شب نصفه شب دیدم اومدن اتاق خوابم وبعدش آرودم در اتاقم رو میبندن!به دلیل اینکه همسر کادر آتشنشانی یه شب خونه هستش ویه شب نیستش شبای که خونست نمیترسم ولی شبایی که خونه نیست تا ۴ ویا ۵شب از ترس نمیتونم بخوابم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
خوشمان آمد
خنده دار بود
Iran (Islamic Republic of)
رامین شعبانی
۱۶:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما بزودی چیزی میبینی که میترسی و میفهمی خنده دار نیست
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا اهنگی
۱۷:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عالی من که عاشقشم عالی
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۷:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخ
چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
تو رو سننه
۰۰:۵۳ ۳۰ تير ۱۴۰۱
بعد که یه سایه ی سیه موقع خواب اومد بالا سرت میفهمی این متن نه خخ داشته نه باحالا بود
Iran (Islamic Republic of)
آیناز
۱۸:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۹
ارواح کاملا وجود داره من با روح مادر مامان بزرگم ارتباط دارم در واقع من هیچوقت جسم اونو ندیدم ولی روحش که خیلی مهربونه
من حتی چند بار برون فکنی کردم ولی هر بار فقط میتونم تا سر کوچه برم اگه دور تر برم واقعا میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ثمین
۱۲:۲۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
اگر اشتباه نکنم اسم شما ستایش هست
و اگر مادر شما روح دیده فکر در واقع اون همزاد مادر شما ست
Iran (Islamic Republic of)
Techno
۲۰:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
مادرم یک روح واقعی و اطمینان دارم او اشتباه ندیده است. اما اگر کسی می‌تواند راهنمایی کنید که آن روح چرا پیش مادرم آمده بود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
الان ترس برم داشته تو حیاتم و تو خونه نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
لیانا
۱۵:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ثمین
۱۵:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام
من ثمین هستم
خیلی وقت ها خواب هایی که میبینم به واقعیت تبدیل میشوند حتی بعضی مواقع سوال های تست هارا میبینم یا اتفاقات دیگر
من یکم ترسیدم لطفا به من کمک کنید ممنونم❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عزیزم ایب نداره به هش فکر نکن
Iran (Islamic Republic of)
M_G
۱۵:۵۶ ۲۹ دی ۱۴۰۰
عزیزم کنکور رو هم میتونی ببینی برامون؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۵:۴۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام . من که به روح وجن این چیزاها اعتقاد دارم و صددرصد وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا امینی
۰۲:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
۱۰۰%
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۹:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من بعضی موقع ها که شب از خواب میپرسم آدم هایی سایه یا دودی مانند میبینم ب نظرتون چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
حتما روح گوشیت کنارت باشه یا یه گوشی کوچولو
۲۳:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
عالی بود الان فهمیدم که خونه ما روح داره چون من ترنم ملکی هستم 9 ساله وجودشو حس می کنم اما مامانم میگه نه همش الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اونا همزادو جن هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا باقری
۰۸:۱۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
واقعیت روح واخرت مسلم است اما همکی انقدر غرق. روزمرگی مشویم که فقط وقتی کسی از اطرافیان ممیرد چند لحظه به ان فکر میکنیم
United Arab Emirates
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
ايا روح ميتوانند كه داخل بدن انسان شود
United Arab Emirates
احمد
۰۱:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
ايا ارواح ميتوانند انسان را تسخير كنند
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۰:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
واقعا راسته
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۶:۱۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
اره منم اعتقاد دارم که روح وجن وجود دارن حتی باور دارم که ادم فضایی هم وجود داره !!!؟ این مطلبم عالیبیییییییی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ترنم ملکی
۲۳:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
آره دختر خالم میگه تو آمریکا یه زوج جوان را آدم فضایی ها بردن و وقتی برگشتن هیچی از اون موقع یادشون نمیامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دیگه شب بدون گوشی نمیخوابم
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۱۵:۵۳ ۰۲ دی ۱۳۹۸
مسخره بود :-|
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۲:۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
هیچ کدام از این ها ترسناک نبود
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
اين ويژگيها بيشتر براي جن ها تصديق داره تا روح انسان
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۰ ۰۸ تير ۱۳۹۸
سلام : ضمن تشکر از مدیریت سایت خبرنگاران جوان در خصوص مقاله 16 ادعای عجیب و شوکه کننده از ارواح که باور نخواهید کرد.
بله منم در بسیاری از مواقع چه توی خواب یا بعضی وقتها
تو بیداری صدای اشناهایی که مرده اند را میشنوم یا تو خوا ب با انها حرف میزنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
باغی دارم میخواهم سمی برا آف ت استفاده نکنم از چه اذکادی استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
مقاله جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
چ جالب
Italy
نوید سالحی
۱۸:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من هر وقت که در حمام می رم همش فکر میکنم که یکی پشت سرمه چون همش انگاری که یکی صدام میزنه برمیگردم میبینم هیچ کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
من گاها شبا خاب بدمیبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
شاید خواندن آیت الکرسی کمک کنه امحتان کنید ان شاء الله که برطرف بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یه مشت آدم ترسو هستید همتون
شجاعت به خرج بدید برید چند شب قبرستون بخابید تا بفهمید این عقاید همش از نادانی و خصوصا از ترس ناشی میشه
آخرین اخبار