سيدرضا افتخارى مديرعامل باشگاه استقلال با استعفاى عليرضامنصوريان سرمربى تيم استقلال موافقت كرد.

افتخاری: منصوريان فرزند استقلال استبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مديرعامل باشگاه استقلال در همين خصوص به سايت رسمى باشگاه گفت: امروز سخت ترين تصميم دوران مديريتى ام راگرفته و عليرغم ميل باطنى با استعفاى  منصوريان موافقت نمودم.  منصوريان زحمات
زيادى براى تيم استقلال كشيد، كسب مقام نايب قهرمانى، پيروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا از افتخارات عليرضا منصوريان درفصل گذشته بود. او فرزند استقلال است و در خانواده استقلالباقى خواهد ماند. وظيفه خود ميدانم از زحمات منصوريان تشكر نمايم و از بردبارى و حمايت خانواده محترم منصوريان درروزهاى سخت تشكر و قدردانى می كنم.

افتخاری ادامه داد: اما سخنى باهواداران عزيز؛ فوتبال آنقدر ارزش نداردكه به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهين شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزيز است اما هرگز دين مبين اسلام اجازه نداده كه بخاطر ورزش به كسى توهين شود. هواداران عزيز در روزهاى سخت ازخود خويشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ كنند. استقلال داراى هواداران فهيم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراين حرمت وشأن افراد بايد حفظ و رعايت شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل استقلال در مورد استعفای منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
توچرانمیری چراااااا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
افتخاری برووووووووووووووووووووووووووووووووووو
آخرین اخبار