در طرح هجرت 45 مدرسه شهرستان گرمسار توسط بسیج سازندگی زیباسازی و بهسازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی زمانی رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان گرمسار گفت: ارتقا سطح آموزشی شهرستان گرمسار یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های ما در نظام آموزش‌وپرورش است.


وی با اشاره به اینکه درمجموع 87 مدرسه در سطح شهرستان وجود دارد افزود: از این مجموع 45 مدرسه در قالب اجرای طرح هجرت بسیج زیباسازی و بهسازی شده است که هم‌زمان با بازگشایی مدارس در ابتدای مهرماه افتتاح می‌شود.


رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان گرمسار تصریح کرد: کمبود اعتبارات دولتی در حوزه پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش پاسخگوی هزینه‌های عمرانی این اداره نیست و باید نسبت به تقویت جذب خیران در شهرستان اقدامی اساسی انجام شود.


وی با اشاره به مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان و تشکل بسیج دانش آموزی در راه‌اندازی پروژه‌های مهر تصریح کرد: در طول تابستان امسال پروژه آسفالت سازی در هشت مدرسه استان سمنان انجام‌شده که در مهرماه امسال افتتاح می‌شود و بالغ‌بر 10 مدرسه در نوبت دوم‌ترم تحصیلی دانش آموزان نیز آسفالت می‌شود.


رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان گرمسار از ایزوگام 20 مدرسه در این مدت خبر داد وافزود: این طرح بالغ‌بر 21 هزار مترمربع از سقف برخی مدارس شهرستان گرمسار را پوشش داد و 10 مدرسه دیگر نیز در نوبت دوم انجام می‌شود. پروژه تعمیرات و بهسازی مدارس در 6 مدرسه این شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی داشت که بااعتباری بالغ‌بر 16 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام / د


بهسازی 45مدرسه توسط بسیج سازندگی در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.