سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان گفت: میزبان برای کسب مدال های کشتی خیلی هزینه کرده است و در کشتی آزاد هم انتظار داریم حداقل سه مدال بگیریم.

کار نشودحمدی: ترکمنستان برای گرفتن مدال های کشتی هزینه زیادی کرده استبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراد محمدی در مورد حضور پرتعداد رشته های مختلف کشتی در بازهای داخل سالن آسیا بیان کرد: این بازی ها برای ما خیلی مهم است ترکمنستان برای رسیدن به مدال های کشتی بسیار هزینه کرده است . البته آنها در ترکمن گورش و آلیش خیلی قوی تر هستند و رشته اصلی آنها محسوب می شود.

او ادامه داد: ترکمنستان در گذشته حرف زیادی در کشتی آزاد برای گفتن نداشت اما در یک سال گذشته شاهد پیشرفت قابل ملاحاظه ای در این رشته بودیم و ما انتظار داریم حداقل 3 مدال کسب کنیم.البته بستگی به قرعه هم دارد و ایران، قزاقستان، ازبکستان از مدعیان اصلی کسب مدال هستند.

محمدی در پاسخ به این پرسش که اگر کشتی گیران ایران و ترکمنستان با هم رقابت کنند، دوست دارد کدام یک برنده شوند، تصریح کرد: در شرایط حرفه ای من سرمربی ترکمنستان هستم و تمام تلاشم موفقیت این تیم است و اخلاق حرفه ای هم همین را ایجاب می کند. اما قلبا از موفقیت ایران خوشحال می شوم. امیدوارم ترکمنستان هم به نتیجه ای که شایسته اش است، برسد.

او در مورد مدت زمان قراردادش با تیم ملی ترکمنستان نیزگفت: قرارداد من تا بازی های داخل سالن آسیا است. در این یک سال هم که اینجا بودم شرایط خوب بود و اگر به توافق برسم ممکن است دوباره آن را تمدید کنم . البته باتوجه به اینکه شش سال به عنوان سرمربی فعالیت کرده ام، فکر می کنم به استراحت هم احتیاج دارم.

محمدی در پاسخ به این پرسش جوایز مدال آوران ترکمنستان چقدر است ، تصریح کرد: برای مدال آوران جوایز نقدی در نظر گرفته اند که مبلغ آن 10 هزار دلار است . البته اسپانسرها هم جوایزی را که ممکن است آپارتمان و خودرو باشد به مدال آوران اهدا می کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره بازی های داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار