مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از معامله ۱۸ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۸۸۹ سهم در بورس منطقه‌ای استان خبر داد.

معامله بیش از 18 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به‌ نقل از روابط‌عمومی بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد اظهار داشت: در هفته جاری تا امروز تعداد ۱۸ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۸۸۹ سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معامله شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این تعداد سهم از میان ۷۶ شرکت معامله شده، افزود: ۱۷ درصد ارزش این معاملات را خرید و ۸۳ درصد آن را فروش سهام شامل شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کد‌های معاملاتی جدید ۷۶ عدد بوده، بیان کرد: بیشترین ارزش معاملات مربوط به اسناد خزانه اسلامی به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال بوده و ۴ شرکت برتر این هفته را از لحاظ داد و ستد "اسناد خزانه اسلامی، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه و توسعه صنعتی ایران" شامل می‌شود.

 بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ۲۲ آذرماه سال ۱۳۸۳ با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد. تالار بورس استان فعالیت خود را با ۴ گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.

این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

انتهای پیام/ع

بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار