تیم فوتبال استقلال خوزستان این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد و قرار است تا چند هفته دیگر واگذار شود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم استقلال خوزستان که پس از جدایی 20 بازیکن فصل گذشته، با ترکیبی کاملا دگرگون شده نسبت به 2 فصل پیش با سرمربیگری عبدالله ویسی قدم به لیگ هفدهم گذاشت و از 6 بازی ابتدایی خود 2پیروزی، 2 تساوی، 2 شکست، 4 گل زده و 11 گل خورده ثبت کرد.

عبداله ویسی تاکنون از 20 بازیکن در لیگ هفدهم استفاده کرده است که وحید شیخ‌ویسی و عقیل کعبی با 540 دقیقه دقیقه حضور در میدان، بیشترین دقایق حضور در زمین را داشته‌اند. بازیکنان جوانی مانند علیرضا دغاغله و فرزاد بهمنی هم دقایق کمتری نسبت به سایر بازیکنان حاضر در میدان را در ترکیب استقلال حضور داشته‌اند و 6 بازیکن هم در هفته‌های آغازین لیگ فرصت بازی نیافته اند و باید تا هفته هفتم و دیدار مقابل سپیدرود منتظر بمانند.

استقلالی‌های خوزستان در 6 بازی سپری شده 4 گل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند که 2 گل توسط میثم دورقی کاپیتان این تیم به ثمر رسیده است و رضا کرملاچعب و یونس دلفی هم هرکدام یک گل زده‌اند.با این تعداد گل پس از استقلال و گسترش فولاد و در کنار سپاهان ضعفیت نرین عملکرد را داشته است.

ضمن اینکه گل‌های به‌ثمر رسیده‌ی استقلال را طالب ریکانی، سابا تاوادزه و میثم دورقی پایه‌گذاری کرده‌اند.

آبی‌پوشان استقلال خوزستان نسبت به دو تیم هم‌استانی اخطارهای بیشتری دریافت کرده و 13 بازیکن استقلال با کارت زرد داوران جریمه شده‌اند. علیرضا زندوی و یونس دلفی هرکدام 2 کارت زرد گرفته و 8 اخطار دیگر به میثم دورقی، رضا کرملاچعب، ابوالفضل علایی، سلمان بحرانی، موسی کولیبالی، سابا تاوادزه، حکیم نصاری، وحید شیخ ویسی و طالب ریکانی تعلق گرفته است.

شاگردان ویسی در سه بازی خانگی آمار یک برد، 2باخت، 2 گل زده، سه گل خورده، سه امتیاز و میانگین 1 امتیاز را ثبت کرده اند.

همچنین 3 بازی، 2 مساوی، یک شکست، 2گل زده، 8 گل خورده، 2 امتیاز و میانگین 0/6 امتیاز در بازی های خارج از خانه برای این تیم ثبت شده است.

شاگردان ویسی به غیر از عملکرد ضعیف در لیگ برتر از لحاظ مالی نیز مشکلات زیادی دارند و قرار است به شرکت جدیدی واگذار شود البته این تمام مشکلات آبی پوشان نیست و آنها پس از شکست 6 بر صفر مقابل ذوب آهن، 2 بازیکن خود به نام های ریکانی و نصاری را اخراج کردند و سبب شد تا حال قهرمان لیگ پانزدهم زیاد خوب نباشد.

بر همین اساس، افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مورد بحث مالکیت این باشگاه گفت: باشگاه استقلال خوزستان ظرف چند روز آینده واگذار می‌شود روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و هیئت مدیره در گذشته برای واگذاری باشگاه مصوبه داده است.

او افزود: قرار شد با توجه به مشکلات گروه ملی، استقلال خوزستان به بخش خصوصی واگذار شود و چند بار این موضوع را آگهی کردیم که کسی خریدار نبود اما الان یک شرکت خصوصی خوهان استقلال خوزستان است و امیدوارم این انتقال زودتر انجام گیرد.

حیدری در رابطه با اینکه چه زمانی بحث واگذاری قطعی می‌شود، گفت: ظرف یکی دو هفته آینده این مسئله قطعی می‌شود و باشگاه به احتمال زیاد واگذار می شود.

انتهای پیام/

بررسی وضعیت تیم استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار