مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری گفتمان های دینی در مدارس این استان در سال تحصیلی جاری به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به بازگشایی مدارس از ابتدای مهر ماه و برگزاری گفتمان های دینی در سطح شماری از مدارس استان کردستان،گفت:این گفتمان ها با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در خصوص برگزاری گفتمان های دینی در مدارس استان، اظهار داشت: امسال گفتمان های دینی در سطح ۳۰۸ مدرسه برگزار و در هر مدرسه پنج گفتمان دینی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گفتمان های دینی یادآور شد: مقابله با آسیب های اجتماعی، ترویج آموزه های دینی این گفتمان ها و پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری گفتمان های دینی در استان کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: موضوعات گفتمان های دینی در سال جاری بیشتر حول محول آسیب های اجتماعی و فضای مجازی است و از اساتید بومی و در صورت نیاز اساتید اعزامی در این گفتمانها استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی عنوان: امسال تبلیغات اسلامی کردستان در راستای اجرای برنامه های خود سعی دارد که حاشیه شهر و مناطق روستایی را در اولویت فعالیت های دینی و فرهنگی خود قرار دهد و براین اساس گفتمانهای دینی نیز در حاشیه شهرها و مناطق آسیب پذیر اجرا خواهد شد.

وی از اجرای طرح گفتمان های دینی به‌عنوان طرحی موفق و اثرگذار در این استان یاد کرد و گفت: طرح گفتمان های دینی ویژه والدین و دانش آموزان در سطح مدارس استان هر ساله اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

اجرای طرح گفتمان های دینی در سنندج

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.