۴۰۰ مبلغ در راستای اجرای طرح امین در مازندران فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام عبدالطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: ۲۰۰ مبلغ در روستا‌ها و ۲۰۰ مبلغ فارغ التحصیل خواهر در مدارس مازندران در راستای اجرای طرح امین در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از بین خواهران فارغ التحصیل در حوزه علمیه   ۲۰۰ نفر مبلغ در استان که وظیفه شان حضور در مدارس است، افزود: با تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش مازندران بسته شد این خواهران اجازه حضور در مدارس در طول سال را دارند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه مبلغان از فرصت‌ های تبلیغ در مدارس استفاده می‌ کنند، گفت: این مبلغان در مدارس به احیای ارزش‌ های دین، اقامه نماز و بیان معارف دین می‌ پردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران افزود: در عرصه‌های دیگر طلاب جوانی که تازه مشغول تحصیل هستند مقدمات تحصیل را تمام کردند آن‌ ها را در قالب طرح بینات به کار می‌ گیریم تا هم طلبه در عرصه تبلیغ آهسته آهسته ورود پیدا کند هم خلع‌ های موجودی تبلیغی را در جامعه بتوانیم پاسخ دهیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه آموزش و پرورش در این امر همکاری خوبی را دارد و به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: با حضور خواهران و برادران مبلغ بسیاری از آسیب‌ های اجتماعی در مدارس کاهش پیدا کرده که از جمله طلاق و وضعیتی از حجاب بهبود یافته است.

انتهای پیام/ م

فعالیت ۴۰۰ میلغ امین در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار