دختران نوجوان بسکتبالیست گیلان در جایگاه چهارم کشور ایستادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی کشور دختران نوجوان ایران نخست در مناطق هشت گانه کشور برگزار شد و پس از 3 مرحله بازی دوره ای، سرانجام 4 تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی افزود: تیم های اصفهان، گیلان، تهران و فارس در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور نوجوانان حضور داشتند که در مرحله ضربدری گیلان با تهران روبرو شد و با نتیجه 70 بر 48 مغلوب این تیم شد و در رده بندی نیز به مصاف فارس رفت که با نتیجه 63 بر 44 تن به شکست داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در نهایت تهران مقام اول، اصفهان مقام دوم، فارس مقام سوم را به دست آوردند و گیلان در جایگاه چهارم ایستاد.

علیپور افزود: ملیکا شادمان، سودا شیدایی، نرجس چراغی، شقایق معینی نژاد و سبا یوسفی آزاد از صومعه سرا، صدف قلی زاده، غزل حسن پور، ثنا موسوی، فاطمه نظامی پور، دیانا دوستدار و تارا هدایتی از رشت و بیتا جعفری از لاهیجان با هدایت مریم باقری و شادی عادلی تیم منتخب نوجوانان گیلان را تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور دختران نوجوان ایران در روزهای 26 الی 28 شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع
 

کسب مقام کشوری دختران بسکتبالیست گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.